کد خبر : 1517044 | 23 فروردين 1397 ساعت 21:21 | 68.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو:

اگر در بازی دیشب بودم، مثل بوفون رفتار می کردم

آندره آ پیرلو، ستاره سابق یوونتوس، تایید کرد که اگر هنوز در این تیم بازی می کرد، واکنش اش به حذف از لیگ قهرمانان مانند جانلوئیجی بوفون بود.

اگر در بازی دیشب بودم، مثل بوفون رفتار می کردم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار یوونتوس توانست سه گلی که در دیدار رفت دریافت کرد را جبران کند اما یک پنالتی مشکوک در ثانیه های پایانی بازی، باعث شد تا رئالی ها به گل برسند و با برتری 4-3 در مجموع دو دیدار، راهی نیمه نهایی چمپیونزلیگ شوند.

 

وقتی مایکل الیور، داور انگلیس بازی، برخورد بن عطیه با لوکاس واسکز را پنالتی اعلام کرد، بوفون به شدت عصبانی شد و به خاطر الفاظی که به زبان آورد، داور او را اخراج کرد.

 

1027204

 

بوفون در پایان بازی هم الفاظ تندی علیه مایکل الیور به کار برد که انتقاد الساندرو دل پیرو را به همراه داشت اما پیرلو اعلام کرد که احساس هم تیمی سابقش را درک می کند.

 

او گفت:" اشتیاق او برای پیروز شدن از بین نرفته است. پنالتی به راحتی می توانست گرفته نشود. اگر داور کمی شجاع تر بود، اجازه می داد بازی ادامه پیدا کند. اگر من هم دیروز در زمین بودم، به همین شکل عصبانی می شدم. وقتی چنین نمایشی ارائه می دهید اما 10 ثانیه به پایان بازی همه چیز را می بازید، دیوانه می شوید.

چنین شکستی تا مدت ها با شما می ماند. لیگ هنوز تمام نشده و ناراحتی این شکست هم باقی خواهد ماند اما اکنون باید به لیگ فکر کنند."

دیدگاه‌ها