کد خبر : 1517295 | 25 فروردين 1397 ساعت 00:30 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح: لیورپول می تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، معتقد است که تیمش می تواند این فصل قهرمان چمپیونزلیگ شود.

صلاح: لیورپول می تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها که با شکست دادن منچسترسیتی، به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدند، باید در این مرحله مقابل آ اس رم، تیمی که بارسلونا را حذف کرد، قرار بگیرند.

صلاح می داند که تیمش راه زیادی برای رسیدن به ششمین قهرمانی اش در اروپا دارد اما معتقد است که رسیدن به این دستاورد غیرممکن نیست.

او به سی ان ان گفت:" ما می توانیم قهرمان شویم. ما در نیمه نهایی هستیم. من همیشه گفته ام که باید قدم به قدم پیش برویم. اما ما در نیمه نهایی هستیم و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

 

 

1294644

 

همه با این احساس پای به یک چهارم نهایی گذاشتیم که باید پیروز شویم. ما می توانیم این کار را انجام بدهیم. اکنون در نیمه دوم، دو بازی با گام آخر فاصله داریم. "

صلاح در حال حاضر با 29 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر است و هری کین با 25 گل پشت سر او قرار دارد اما ستاره مصری اعتقاد دارد که کار مهاجم تاتنهام برای رسیدن به عنوان آقای گلی راحت تر است.

"هری کین و سرخیو آگوئرو مهاجم هستند و به عنوان شماره 9 بازی می کنند. من به عنوان وینگر بازی می کنم. کاری که برای آنها آسان تر است زیرا آنها همیشه مقابل دروازه هستند اما من در کناره ها هستم. کار من کمی دشوارتر است زیرا من باید پاس بدهم. من باید پاس بدهم و موقعیت ایجاد کنم."

دیدگاه‌ها