کد خبر : 1517573 | 26 فروردين 1397 ساعت 13:25 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

فریرا: به تهران نیامدیم تا مقابل پرسپولیس ببازیم

سرمربی السد پیش از بازی مقابل پرسپولیس با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

فریرا: به تهران نیامدیم تا مقابل پرسپولیس ببازیم

به گزارش “ورزش سه”، اوسوالدو فریرا، سرمربی السد در خصوص جدال حساس تیمش برابر پرسپولیس که جنگ برای صدرنشینی گروه سوم محسوب می‌شود گفت: این برای ما افتخار است که در ایران برای یک بازی خوب حضور یافته‌ایم. پرسپولیس تیم خوبی است و مطمئنا بازی جذابی خواهد بود.

 

وی ادامه داد: هر دو تیم شرایط صعود را مهیا کرده اند و جنگ صدرنشینی است و البته این برای ما سخت خواهد بود که از قطر تا به اینجا بیاییم و دوم شویم! با توجه به اتمسفرو حضور جالب توجه هواداران انتظار یک بازی جذاب را خواهیم داشت.

 

اولین سوال از سرمربی السد در خصوص تمایل این تیم برای تقابل بعدی و در مرحله بعدی بود که فریرا اینطور پاسخ داد:  اول باید به تیم ملی ایران و خصوصا هموطنم برای صعود به جام جهانی تبریک بگویم. در خصوص حریف بعدی این است که خواسته ما از حضور در اینجا پیروزی و برد است و ما به دنبال موفقیت‌های در جدال‌های بعدی هستیم.

 

سوال بعدی از سرمربی السد توسط خبرنگاری از قطر بود در‌خصوص استراتژی فریرا در بازی فردا در شرایطی که آنها با تساوی نیز صدرنشین، تهران را ترک خواهند کرد: پاسخ دادن بسیار دشوار است چرا که سوال سختی است. من تنها می‌توانم بگویم که استراتژی ما در بازی فردا کسب امتیاز کامل است.

 

فریرا در خصوص محرومیت و مصدومیت برخی بازیکنان پرسپولیس و اطلاعاتش از این موضوع گفت: خوب شد که گفتید تا من این اطلاعات را در خصوص عدم حضور ربیع خواه و احمدزاده ثبت کنم! ( او از دستیارش درخواست می‌کند شماره پیراهن این بازیکنان را در دفترچه‌اش یادداشت کند). پرسپولیس تیمی است که چندین بازیکن باکیفیت دارد و برای تیم‌های بزرگ این اتفاق می‌افتد که در‌ طول فصل چند بازیکن را در ‌اختیار نداشته باشند و بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی خواهند داشت.

 

فریرا در واکنش به سوالی در خصوص تقابل تیم ملی کشورش با ایران در جهانی و شانس پرتغالی‌ها در این بازی گفت:  مرتضی پورعلی گنجی تیم من باید مقابل رونالدو قرار گیرد و باید خیلی نکات به او بگویم. من بازی قبلی را دیدم و درست است که برنده شد اما آن تیم فوق العاده بود.

 

وی ادامه داد: آغاز مسابقات خیلی حساس است. در گروه اسپانیا هم حضور دارد و چرا از آنها نمی‌پرسید؟ من امیدوارم در این گروه جذاب ایران و پرتغال صعود کنند. پرتغال در حال حاضر در حال جوانگرایی است و از نو ساخته می‌شود. این البته چالش بزرگی برای تیم داشته است و البته امکان سورپرایز در جام جهانی وجود دارد. من امیدوارم کادرفنی پرتغالی ایران موفق شود از گروه خود صعود کند.

دیدگاه‌ها