کد خبر : 1517609 | 26 فروردين 1397 ساعت 15:31 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز زود است در مورد ماندنم صحبت کنم؛

طیبی: می‌گفتند پرسپولیس با ذخیره‌هایش بازی می‌کند

محمد طیبی می گوید که خیلی ها فکر می کردند پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم با نفرات ذخیره بازی کند.

طیبی: می‌گفتند پرسپولیس با ذخیره‌هایش بازی می‌کند

محمد طیبی مدافع میانی پارس‌جنوبی در گفتگو با "ورزش سه" در مورد نتیجه بازی مقابل پرسپولیس که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، گفت: پیش از رویارویی با پرسپولیس همه می‌گفتند این یک بازی آسان است و پرسپولیس با نفرات ذخیره‌اش به مصاف ما خواهد آمد اما اینطور نشد و اگر هم قرار بر این بود که پرسپولیس با نفرات ذخیره مقابل ما بازی کند، باز هم کار آسانی نداشتیم.


وی افزود: ما با تمام توان مقابل پرسپولیس به میدان رفتیم و اگرچه نیمه اول خیلی خوب نبودیم اما در نیمه دوم وقتی پا به زمین گذاشتیم با گلزنی زودهنگام این را به اثبات رساندیم که ای کاش این بازی را با پیروزی به پایان می‌رساندیم. 


طیبی در نیم فصل دوم از قطر به پارس جنوبی جم تیمی که ابتدای فصل با آن قرارداد امضا کرده بود بازگشت. او در این رابطه  و حضور در ترکیب اصلی تیم می‌گوید: من یک نیم فصل در القطر بازی کردم و  تیم از ابتدای فصل با هم تمرین کرده بودند و هماهنگی خوبی داشتند برای آمادگی و هماهنگی من با سایر بچه‌ها زمان لازم بود که خب خوشبختانه در این بازی آمادگی صددرصدی‌ام را پیدا کردم و توانستم 90 دقیقه برای پارس بازی کنم.


او در ادامه در خصوص آنکه آیا تصمیم دارد در این تیم بماند یا با پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد یا خیر گفت: هنوز برای پاسخ به این سوال زود است، من تازه به این تیم آمدم و باید ببینم باشگاه نظرش در خصوص عملکردم و اینکه قرار است بمانم یا نه چه خواهد بود. پس از تعیین تکلیف باشگاه درباره پیشنهادات و اینکه به کدام تیم می‌روم صحبت خواهم کرد.

دیدگاه‌ها