کد خبر : 1517632 | 26 فروردين 1397 ساعت 17:50 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیوکاسل 2-1 آرسنال

شکست غیرمنتظره آرسنال در زمین نیوکاسل

آرسنال در دیداری که ابتدا پیش افتاده بود، در نهایت شکست خورد و شانس نزدیک شدن به چلسی را از دست داد.

شکست غیرمنتظره آرسنال در زمین نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال تیم ششم جدول که این روزها تمرکزش به لیگ اروپا و دو بازی نیمه نهایی برابر اتلتیکو دوخته شده، به زمین نیوکاسل آمده بود؛ تیمی که با قرار گرفتن در رده دهم، دغدغه سقوط نداشت اما آرسنال برای حفظ فاصله 3 امتیازی با چلسی رده پنجمی، نیاز به پیروزی در این بازی داشت.

 

 

1296073

 

 

توپچی ها بازی را بهتر آغاز کردند و پس از یکی دو خطر نصفه و نیمه، دقیقه 14 به گل رسیدند.

شکودران مصطفی از قوس وسط زمین، با یک پاس عمقی عالی، اوبامیانگ را درون محوطه جریمه نیوکاسل صاحب توپ کرد. ستاره گابنی هم با یک پاس عرضی برای لاکازت، او را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ضربه این بازیکن به تور دروازه بنشیند و آرسنال 0-1 پیش بیفتد.

 

 

1296071

 

 

دقیقه 26 روی سانتر چمبرز در دهانه دروازه نیوکاسل موقعیت خوبی برای گلزنی فراهم شد اما تیزهوشی مدافع نیوکاسل اجازه نداد تا گل دوم برای توپچی ها به ثمر برسد.

 

دقیقه 29 نیوکاسل به گل تساوی دست یافت.

 

 

1296070

 

 

یدلین در منطقه راست محوطه جریمه آرسنال  صاحب توپ شد. پاس عرضی او را آیوزه پرز با یک تک ضربه تماشایی و در حالی که از سوی مدافع آرسنال تحت فشار بود، وارد دروازه کرد تا همه چیز به تساوی بکشد.

 

در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 خاتمه یافت. جالب اینکه در این نیمه، توپچی ها 71 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند.

 

 

1296074

 

 

نیمه دوم متعادل آغاز شد و توپ بیشتر در میانه های میدان بود.

 

به تدریج این آرسنال بود که بر بازی مسلط شد ولی نمی توانست خطر آنچنانی روی دروازه نیوکاسل ایجاد کند. بازی به دقیقه 68 رسیده بود که میزبان  به دومین گل خود رسید.

یک دفع اشتباه از مونرئال باعث شد توپ به سلیمانی برسد. ضربه سر او به پرز در بیرون محوطه رسید و اوهم ریچی را با یک پاس کوتاه صاحب توپ کرد. ریچی هم در مصاف تک به تک با چک برنده بود و دومین گل نیوکاسل را به ثمر رساند.

 

 

1296072

 

 

آرسنال پس از پذیرش گل دوم تلاش زیادی کرد تا به گل مساوی برسد ولی دفاع منسجم تیم میزبان اجازه نداد تا توپچی ها به هدف خود برسند و در نهایت نیوکاسل این بازی را 2-1 به سود خود خاتمه داد. آرسنال حالا خطر تقدیم جایگاه ششم به برنلی در هفته های آتی را هم حس می کند.

دیدگاه‌ها