کد خبر : 1517633 | 26 فروردين 1397 ساعت 17:24 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جم – نفت تهران؛ آخرین فرصت افاضلی

نفت تهران در صورت عدم برد در دیدار این هفته خود مقابل پارس جنوبی جم در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار خواهد گرفت.

پارس جم – نفت تهران؛ آخرین فرصت افاضلی

به گزارش "ورزش سه"، لیگ هفدهم برای نفت تهران فصل پر فراز و نشیبی بود که آبستن حوادث گوناگونی برای آنها شد. نفتی ها در این فصل بارها و بارها تغییر سرمربی را تجربه کردند و بعد از آمدن هومن افاضلی به نظر می رسید به ثبات خوبی برسند اما با متحمل شدن چهار شکست متوالی حالا در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار دارند.


لیگ هفدهم برای نفتی ها با علی کریمی آغاز شد و قبل از به صدا درآمدن سوت هفته اول جادوگر استعفا داد تا حمید درخشان روی نیمکت این تیم بنشیند. درخشان بعد از 5 هفته جای خود را به کریمی داد اما عمر مربیگری جادوگر به بیش از سه هفته نرسید تا دوباره درخشان به این تیم برگردد. اما در هفته هجدهم با تغییر مالکیت نفت، هومن افاضلی به نیمکت این تیم رسید و موفق شد با کسب 2 برد و 5 تساوی ضمن جهش قابل توجه در جدول رده بندی، 7 هفته بدون باخت را تجربه کند.


اما ناگهان همه چیز بهم ریخت و نفتی ها با قبول شکست مقابل استقلال خوزستان، استقلال، سایپا و پدیده حالا با 24 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند. آنها این هفته مهمان پارس جنوبی جم خواهند بود و در صورت عدم برد در این دیدار در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار خواهند گرفت.


شاید بزرگترین انتقادی که در هفته های اخیر به هومن افاضلی وارد شده، بازی ندادن به عیسی آل کثیر بهترین گلزن این تیم در این فصل با 8 گل زده است. او هفته هاست نیمکت نشین است و در دقیقه 83 دیدار این هفته مقابل پدیده بعد از تعویض سوم تیمش وقتی متوجه شد شانس بازی ندارد، با عصبانیت ورزشگاه را ترک کرد. حالا افاضلی با این چالش مهم روبروست و باید دید در دو دیدار حساس باقی مانده آل کثیر را به ترکیب اضافه می کند یا ترجیح وی همچنان رضا حبیب زاده جوان و گمنام خواهد بود.

دیدگاه‌ها