کد خبر : 1517637 | 26 فروردين 1397 ساعت 18:32 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

به بازیکنانی میدان می‌دهم که تجربه ندارند؛

براون: مقابل استقلال انگیزه‌ای نداریم

سرمربی آرژانتینی الهلال می گوید که سخت است تیمش را در شرایطی راهی میدان کند، که هیچ انگیزه ای برای پیروزی در آن وجود ندارد.

براون: مقابل استقلال انگیزه‌ای نداریم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آرژانتینی الهلال پیش از دیدار این تیم برابر استقلال تهران با تبریک قهرمانی به دست اندرکاران باشگاه اینگونه صحبت هایش را آغاز کرد: در ابتدا باید تبریک بگویم به کل هواداران و تیم اجرایی الهلال برای بدست آوردن لیگ و از بازیکنانم تشکر می کنم به خاطر زحمات زیادی کشیدند. همچنین از هواداران هم تشکر می کنم برای به دست آوردن لیگ. تشکر خیلی خاصی هم می کنم از بازیکنان که زحمت کشیدند و بازی خیلی خوبی را انجام دادند و استحقاق قهرمانی را هم داشتند.

 

خوان براون سرمربی تیم الهلال عربستان در ادامه با توجه به حذف تیمش از رقابت ها گفت: اصلا آسان نیست که شما بخواهید بازی را انجام بدهید، که هیچ انگیزه ای برای آن نداشته باشید ولی ما تیم الهلال هستیم و سعی می کنیم به شکل عالی این بازی را انجام دهیم.


وی در مورد مصدومیت ها و خستگی بازیکنانش نیز عنوان کرد: بعضی بازیکنان ما هستند که از خستگی رنج می برند و برخی هم مصدوم هستند و سعی می کنیم که روز آینده با بازیکنانی به میدان برویم که در هفته های اخیر کمترین تعداد بازی را داشته اند تا تجربه به دست بیاورند. من اعتماد زیادی به بازیکنانم دارم و می دانم که می توانند پیروز میدان شوند.

دیدگاه‌ها