کد خبر : 1517650 | 26 فروردين 1397 ساعت 18:14 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

کمیسیون ماده 5 باشگاه را به مالک جدید می‌دهد

گل‌محمدی: مشکل نفت در مجمع واگذاری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که در صورتی که مجمع نامه واگذاری این باشگاه به مالکان جدید را بدهد این کار انجام خواهد شد.

گل‌محمدی: مشکل نفت در مجمع واگذاری است

به گزارش" ورزش سه" وضعیت باشگاه نفت تهران با وجود تغییرات مداوم مالکیت هنوز نابسامان است. رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این رابطه به رادیو ورزش گفت:«اینکه دو شرکت بهنام پیشرو و تهران کاررسا بخشی از بدهی های باشگاه نفت را پرداخت کرده اند درست است و این مساله باید در مجمع شورای واگذاری حل شود. اینکه چرا حل نشده بخشی اش برمی گردد به سیستم های قضایی و اینکه از طرق قضایی ورود شده و سازمان بازرسی هنوز نتوانسته است مشکل را حل کنند وگرنه واگذاری این موضوع خیلی کار سخت و پیچیده ای نبوده است.»


او افزود:«  من فکر می کنم دوستان ما در رابطه با واگذاری اسیر مسایل  درون مجمع واگذاری هستند. ولی از نظر من به عنوان مسئول کمیسیون ماده 5  این شروط در حال اجرا است و به محض اینکه نامه را به ما بنویسند ما کار را انجام می دهیم.»


او در پاسخ به این موضوع که این نامه نوشته شده و تنها امضای شخصی به نام کاردور را می خواهد گفت:« من چنین شخصی را نمی شناسم و نامش را هم نشنیده ام. من فکر می کنم آقای آل اسحاق بازرس قانونی و آقای شریف حسینی معاون قانونی وزارت نفت اگر نامه را به ما ارسال کنند این کار انجام خواهد شد. دوستان باید با توجه به شواهد و قرائن و حل مسایل واگذاری، تشریفات قانونی را انجام داده تا واگذاری تسریع شود.»


گل محمدی همچنین گفت:« این بلاتکلیفی به ضرر تیم نفت و اظهرمن الشمس است. دوستان باید با درایت و تیزهوشی مشکل را حل کنند و ما هم تلاشمان این است که فشار را روی تیم نفت کم کنیم تا این تیم بتواند نتیجه بگیرد و سهمیه تهران در لیگ برتر کم نشود.»

دیدگاه‌ها