کد خبر : 1517651 | 26 فروردين 1397 ساعت 18:17 | 53.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجرت یوز از پیراهن شاگردان کی‌روش

کیت تیم ملی ، ساده ، ساده تر و ساده‌ترین !

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال به ابهامات پیراهن ایران در روسیه پاسخ داد.

کیت تیم ملی ، ساده ، ساده تر و ساده‌ترین !

به گزارش "ورزش سه"، پیراهن تیم ملی در مهم ترین رویداد فوتبالی دنیا از اهمیت زیادی برای هواداران فوتبال برخوردار است اما صحبت های ممبینی و وضعیت انتخاب لباس تیم ملی همچنان تبدیل به یکی از حاشیه های ایران در روسیه شده است. صحبت های رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال اما آب پاکی را روی دست همه ریخت و مشخص شد که خبری از طرح ویژه برای پیراهن ایران در جام جهانی روسیه نیست. هدایت الله ممبینی رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون درباره طرح پیراهن تیم ملی، زمان رونمایی و دیگر ابهامات صحبت هایی را مطرح کرده است.

 

  • بازی های دوستانه، زمان رونمایی از پیراهن ایران


اولین ابهام درباره زمان رونمایی از پیراهن تیم ملی است. ممبینی درباره زمان این موضوع گفت: در زمینه زمان رونمایی بارها اطلاع رسانی صورت گرفته و بر این اساس،بار دیگر تصریح می شود که پیراهن تیم ملی در یکی بازی بازی های دوستانه آینده تیم ملی  رونمایی خواهد شد.

 

  • یوز از پیراهن ایران کوچ می کند


طرح یوز روی پیراهن ایران دیگر موضوعی است که هنوز وضعیت آن مشخص نیست. ابهام کلی در این باره پیرامون طرح لباس ایران در جام جهانی است که ممبینی درباره آن می گوید: تلاش های زیادی برای قرار گرفتن طرح یوز روی پیراهن های تیم ملی انجام گرفت اما در حال حاضر طرح یوز روی این لباس ها وجود نداردبه این دلیل که شرکت آدیداس اصرار داشت اگر طرح یوز را جایی که فیفا اجازه داده روی لباس بزنیم، عملا تکنولوژی کولینگ آنها دیگر کاربردی ندارد.در همین حال، سرمربی تیم ملی هم روی استفاده از این ویژگی لباس ها تاکید زیادی داشته و دارد. البته ما از فیفا خواسته بودیم کمی طرح یوز را  جابجا کنیم ولی با درخواست ما موافقت نشد.

 

  • قرارداد ایران و آدیداس، برد-برد است


دیگر ابهام که البته کلی تر است به روابط میان فدراسیون فوتبال و شرکت آدیداس باز می گردد. ایران بر خلاف دیگر کشورها برای تهیه البسه خود هزینه ای را پرداخت کرده است. ممبینی در تشریح قرارداد ایران خاطر نشان کرد: در حالیکه فدراسیون فوتبال بارها و بارها تصریح کرده قرارداد با شرکت آدیداس مطابق تفاهم طرفین پیش می رود،با این وجود ظاهرا برخی عادت دارند هر چند وقت یکبار با طرح پرسش های تکراری،به موضوع آب و تاب کاذب بدهند.این در حالی است که واقعیت روشن است و نمی توان با جار و جنجال و انتشار بی رویه شایعات،مسیر حقیقت را تغییر داد. روابط میان فدراسیون فوتبال و آدیداس،در بهترین حالت ممکن به سر می برد.برای مثال،شرکت آدیداس ضمن تاکید بر تفاهم صورت گرفته با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،در همکاری و تعامل با فدراسیون کشورمان پذیرفت در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده،این اجازه را بدهد که 17 تیم ملی دیگر به جز تیم ملی بزرگسالان کشورمان،از تولیدات داخلی استفاده کنند. روند قرارداد با شرکت آدیداس مطابق تفاهم قبلی پیش می رود.  ما با آدیداس وارد قرارداد شدیم. 70 درصد تخفیف گرفتیم و 30 درصد فقط به این اسپانسر لباس پول پرداخت می‌کنیم که آن هم در ادامه از پول فروش پیراهن برایمان بازگشت خواهد داشت. در این باره گفتنی است که ریاست فدراسیون فوتبال،در سفر اخیر به دوبی به همراه مسولین کمیته بازاریابی،مذاکرات مفصلی را با سران آدیداس درباره قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران انجام داد که نتایج مطلوبی در پی داشت.لذا تاکید می شود نه تنها قرارداد فدراسیون اگر مواردی با ابهام همراه باشد، با آدیداس ابهامی ندارد بلکه،به شکل روشن و دقیق در حال سپری شدن از سوی طرفین است.

دیدگاه‌ها