کد خبر : 1517670 | 26 فروردين 1397 ساعت 19:44 | 178K بازدید | 0 دیدگاه

گول نخورید، این مسابقه تشریفاتی نیست

بلوف مرد آرژانتینی قبل از دربی آبی‌های آسیا

سرمربی الهلال در نشست خبری قبل از بازی با استقلال صحبت های عجیبی به زبان آورد که به نظر نمی رسد چندان بتوان روی آن حساب کرد.

بلوف مرد آرژانتینی قبل از دربی آبی‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در حالی فردا به مصاف استقلال می رود که این تیم در ماه های گذشته با تغییرات زیادی روبرو شده است، از برکناری رامون دیاز سرمربی آرژانتینی تا انتخاب سامی جابر، اسطوره این باشگاه به عنوان رییس باشگاه الهلال که در اولین صحبت های خود از ساختن تیمی رویایی برای فصل حرف زده است. هرچند بازی با استقلال آخرین بازی فصل الهلال است و  این تیم در هر صورتی از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود اما طبیعی است این تیم قدیمی عربستانی هرگز دوست ندارد فصل را با خاطره بد به پایان ببرد.


استقلال و الهلال دو قدرت غرب آسیا هستند که همیشه بازی آنها در لیگ قهرمانان از حساسیت زیادی برخوردار است ولی خوان براون سرمربی جدید آبی های عربستانی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال صحبت های عجیبی به زبان آورد که به نظر می رسد بیشتر برای فریب حریف روز دوشنبه خود باشد: در بازی فردا مقابل استقلال واقعیت این است که برخی از بازیکنانمان مصدوم و برخی دیگر نیز خسته هستند و به همین خاطر نسبت به گذشته تلاش کمتری خواهیم داشت.


سوالی که بعد از حرف های سرمربی الهلال که به تازگی جانشین رامون دیاز شده است به وجود می آید این است که چقدر می توان روی صحبت های او حساب کرد؟ هرچند الهلال با وجود قهرمانی در لیگ عربستان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است اما بی تردید بازی برای یک باشگاه عربستانی برابر تیم های ایران هرگز بی اهمیت نخواهد بود.


الهلالی ها که در بازی رفت کاملا اسیر تاکتیک وینفرد شفر شده بودند بی تردید برای بازی فردا شب انگیزه زیادی دارند که بتوانند با شکست استقلال هم جلوی صدرنشینی این تیم را بگیرند و هم ثابت کنند با وجود حذف از لیگ قهرمانان هنوز هم یکی از قدرت های برتر آسیا هستند.


آنچه از حرف های بروان می توان حس زد این است که این مربی جوان بلوف زده است تا شاید انگیزه استقلالی ها کم شود و آنها بتوانند با حداکثر توان حریف خود را غافلگیر کنند و 3 امتیاز حیثیتی این بازی را بدست بیاورند.


اما بی تردید صحبت های براون روی وینفرد شفر با حدود 30 سال سابقه مربیگری در تیم های مختلف تاثیری نخواهد گذاشت چون او به خوبی می داند الهلال به دلیل اتفاق های فوتبالی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است و این تیم آنقدر بازیکن تاثیرگذار دارد که بتواند فردا برای استقلال دردسر ایجاد کند، احتمالا به همین دلیل هم هست که او در نشست خبری قبل از بازی گفته با تمام توان به استقبال بازی با الهلال می رود.

دیدگاه‌ها