کد خبر : 1517736 | 27 فروردين 1397 ساعت 10:03 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی و رفقا یک امتیاز تا تاج‌گذاری در یونان

شکست‌ناپذیری AEK به 19 هفته رسید

صدرنشین یونان با رسیدن به رکورد جالب توجه 19 هفته شکست ناپذیری تنها به یک امتیاز برای تاج گذاری در یونان نیاز دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جنجالی ترین فصل های فوتبالی سوپرلیگ یونان زرد و مشکی پوشان آتن با در اختیار داشتن کاپیتان تیم ملی ایران با برتری مقابل پلاتینیاس به یک قدمی قهرمانی در این فصل رسیند تا روزهای رویایی مسعود شجاعی و هم تیمی هایش ادامه داشته باشد.


AEK در ادامه بازی های خوب این فصل با هدایت مانوئل خیمنز اسپانیایی با برتری مقابل میزبان خود به رکورد 19 هفته شکست ناپذیری در لیگ یونان رسیدند تا تنها یک امتیاز با قطعی کردن قهرمانی شان در این فصل فاصله داشته باشند. زرد و مشکی پوشان دیشب با در اختیار داشتن مسعود شجاعی در حالی سه امتیاز خارج از خانه به حساب خود اندوختند که این برد رکورد جالب توجهی در راه شکست ناپذیری نیز برای آنها به ثبت رساند.


مسعود شجاعی یکی از انتقال های زمستانی AEK همچنان نقشی تعیین کننده در میانه میدان این تیم ایفا کرد تا مانوئل خیمنز در پایان بازی به تمجید از او و سایر شاگردانش بپردازد. کاپیتان تیم ملی ایران و رفقایش حالا تنها به یک امتیاز در بازی خانگی هفته آتی نیاز دارند تا جام قهرمانی این فصل یونان را بالای سر ببرند، جامی که جنجال های بسیار زیادی برای رسیدن به آن میان مدعیان و باشگاه های سرشناس این کشور رقم خورد.

 

1296212

 

1296211

دیدگاه‌ها