کد خبر : 1517795 | 27 فروردين 1397 ساعت 13:32 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

کریستیانو بهترین بازیکن جهان است

سانتوس: 5 مدعی داریم و پرتغال جزو آنها نیست!

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال معتقد است که تیمش در بین 5 مدعی قهرمانی جام نیست.

سانتوس: 5 مدعی داریم و پرتغال جزو آنها نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال که قهرمان یورو 2016 است، در جام جهانی با اسپانیا، ایران و مراکش هم گروه است. با وجود موفقیت‌های اخیر، سانتوس تیمش را مدعی قهرمانی نمی‌داند.

او گفت:" به نظرم برزیل، آلمان، اسپانیا، آرژانتین و فرانسه مدعی قهرمانی هستند.  این را با توجه به قدرت و کیفیت این تیم‌ها در پست‌های مختلف می‌گویم، به علاوه تجربه آنها در مسابقات بزرگ و موفقیت‌هایشان. ما می‌دانیم که مدعی قهرمانی نیستیم و این را قبول می‌کنیم ولی این بدین معنا نیست که انگیزه کافی برای رسیدن به قهرمانی و پیروزی نداشته باشیم.

 

تیم ما بسیار قدرتمند است و از سوی دیگر تیم فروتنی داریم؛ ولی از کیفیتمان مطلع هستیم. اینطور فکر نمی‌کنیم که از دیگر تیم‌ها بهتر هستیم ولی ایمان داریم که کیفیت بالایی داریم و می‌دانیم رقیب سرسختی برای دیگر تیم‌‌ها خواهیم بود."

 

 

1205477

 

رونالدو +10؟

پرتغال در گروه B رقابت‌ها با اسپانیا، مراکش و ایران هم گروه است و سانتوس با وجود اینکه می‌گوید تیمش به هر 11 بازیکن متکی است ولی ستاره اصلی تیم رونالدو خواهد بود. او گفت:" کریستیانو بازیکن خیلی مهمی برای ما خواهد بود. او در منچستریونایتد و رئال مادرید این را ثابت کرده و آنها بهترین تیم‌های جهان هستند.

 

مشخصا او بهترین بازیکن جهان است و حضورش بسیار مهم است و در استراتژی تیم تاثیر بسیاری دارد؛ ولی همه می‌دانند که برای کسب پیروزی ما به تمام بازیکنان نیاز داریم. او تعهدش را به تیم نشان داده، روحیه و از خودگذشتگی اش را و هم تیمی‌هایش با دیدن او با انگیزه تر می‌شوند."

 

سانتوس ادامه داد:" به عنوان سرمربی پرتغال، کار من این است که بازیکنان را آنالیز کنم و اتفاقات داخل زمین را بررسی کنم. می‌دانم افرادی هستند که می‌توانند باقی مسائل را حل کنند. می‌توانم با حضور در کنار رئیس فدراسیون پرتغال، شاهد این موضوع باشم، افرادی که در سطح ملی بسیار مطرح هستند. همچنین پیشرفت در تمرینات بازیکنان و مربی ها، رشد بازیکنان جوان، تغییرات در  فوتبال بانوان و فوتسال را نیز مشاهده کرد. باید به این وجه فدراسیون و نتایجی که کسب کرده افتخار کنیم."

دیدگاه‌ها