کد خبر : 1517820 | 27 فروردين 1397 ساعت 14:25 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

رشد فجری‌ها و افت محسوس برق ، بادران و صدرنشین؛

بررسی تطبیقی تیم‌های لیگ یک در دو نیم‌فصل (جدول)

شاگردان علی کلانتری در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یک در فاصله سه هفته به پایان رقابت ها قرار گرفته و در حال حاضر چهار تیم نفت مسجد سلیمان، فجرسپاسی شیراز، خونه به خونه و نساجی مازندران به ترتیب با 63، 58، 57 و 57 امتیاز رتبه های اول تا چهارم در اختیار دارند و از بیشترین شانس صعود برخوردار هستند.


اما در نیم فصل دوم این رقابت ها  شرایط برای برخی تیم ها نظیر فجرسپاسی بسیار خوب پیش رفت و آنها صدرنشین مرحله برگشت مسابقات هستند و خونه به خونه نیز به لطف نتایج خوبی که با اسکوچیچ کسب کرد از رتبه پنجمی انتهای نیم فصل اول به رتبه دوم رسیده است و نساجی نیز علیرغم افت و خیزی که داشت، توانسته با جواد نکونام در همان رتبه سوم پایان نیم فصل اول قرار گیرد.


 اما در سویی دیگر تیم برق جدید شیراز که نیم فصل اول را در رتبه سوم به پایان رساند، در نیم فصل دومی افتی عجیب و کاملا محسوس را تجربه کرده و در رتبه شانزدهم قرار گرفته است. ضمن اینکه نفت مسجد سلیمان که در پایان هفته سی و یکم از بیشترین شانس لیگ برتری شدن برخوردار است، در نیم فصل دوم تا اینجا رتبه پنجم را در اختیار گرفته و در واقع نتایج خوب این تیم در نیم فصل اول است که همچنان این تیم را با اختلاف 5 امتیازی صدرنشین مسابقات باقی نگه داشته است.


البته شاگردان محمد ربیعی نیز در نیم فصل دوم اصلا شرایط خوبی نداشته اند و در حالی که نیم فصل اول را در میان چهار تیم برتر خاتمه دادند، در نیم فصل دوم تاکنون رتبه نهم جدول رده بندی را از آن خود کرده اند و این در حالی است که در مجموع جدول رده بندی مسابقات، شاگردان ربیعی 53 امتیازی هستند و رتبه پنجم را در اختیار دارند.


از نکات جالب توجه دیگر جدول رده بندی، نتایج خوب گلرگهر سیرجان است که در نیم فصل دوم رتبه چهارم را در اختیار دارد ولی در پایان نیم فصل اول رتبه یازدهم را در اختیار داشت و در پایان هفته سی و یکم با کسب مجموع 46 امتیاز شانسی برای لیگ برتری شدن ندارد.


شاگردان دست نشان نیز در پایان نیم فصل اول 25 امتیاز کسب کرده بودند ولی در نیم فصل دوم سه هفته مانده به پایان رقابت ها 24 امتیازی هستند و اگر ملوانان در برخی بازی ها دقت بیشتری داشتند، شاید الان از بخت صعود به لیگ برتر هم برخوردار بودند.


روز آینده رقابت های لیگ یک در هفته سی و دوم دنبال می شود؛ نبردهایی که کم کم چهره دو تیم لیگ برتری سال آینده را مشخص می کند.

 

 

جدول رقابت های لیگ دسته یک تا پایان نیم‌فصل اول:

 

1296280

 

 

جدول رقابت های لیگ دسته یک از ابتدای نیم‌فصل دوم:

 

1296281

 

 

جدول کلی لیگ دسته یک:

 

1296282

دیدگاه‌ها