کد خبر : 1517841 | 27 فروردين 1397 ساعت 16:14 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی در وطنی ترسناک می‌شود

تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدارهای خانگی بهترین عملکرد را به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یک به سه هفته پایانی و حساس ترین مقطع فصل رسیده است؛ جایی که 4 تیم بالایی جدول رده بندی از بیشترین شانس صعود برخوردار هستند و می توانند با حفظ فرم خود در سه بازی باقی مانده به لیگ برتر راه یابند.


اما نکته ای که وجود دارد عملکرد بسیار خوب تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر است که با حضور هواداران پرشور این تیم قدیمی، بازیکنان قرمزپوش مازندرانی توانسته اند بهترین عملکرد را در دیدارهای خانگی فصل جاری ثبت کنند. آنها در 16 دیدار خانگی که تا هفته سی و یکم رقابت ها برگزار کرده اند به 12 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست دست یافته اند که آنها را با 38 امتیاز در صدر بهترین عملکرد از این حیث قرار می دهد.


پس از تیم نساجی نیز تیم های اکسین، فجرسپاسی، نفت مسجد سلیمان و خونه به خونه حضور دارند.

 

1296296


البته به همین میزان که بازیکنان نساجی در قائمشهر خوب عمل کرده اند، در دیدارهای خارج از خانه دور از انتظار ظاهر شده اند و از 15 دیدار تنها به 5 پیروزی دست یافته اند و 5 تساوی و 4 شکست نیز در کارنامه آنها ثبت شده تا در پایان هفته سی و یک رتبه ای بهتر از چهارمی با 57 امتیاز نداشته باشند.


شاگردان جواد نکونام پیش از پایان این رقابت ها یک مصاف دیگر در ورزشگاه شهید وطنی برابر فجرسپاسی شیراز پیش رو دارند؛ دیداری که می تواند علاوه بر سرنوشت این دو تیم، در سرنوشت سایر تیم ها نظیر خونه به خونه نیز تاثیر مستقیم داشته باشد. ضمن اینکه اگر آنها قصد صعود دارند باید در دو نمایش بیرون از خانه برابر نفت مسجد سلیمان و راه آهن نیز به امتیازات مناسبی دست یابند.

دیدگاه‌ها