کد خبر : 1517946 | 27 فروردين 1397 ساعت 22:05 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض های ژاوی به یاد الکلاسیکو (عکس)

کاپیتان پرتجربه تیم السد قطر در دیدار مقابل پرسپولیس اعتراضات متعددی به عملکرد داور انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و نماینده ایران توانست با یک گل حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به عنوان سرگروه راهی دور بعدی رقابت ها شود.

با نگاهی به فهرست نفرات تیم السد می شد فهمید که یکی از جذابیت های این دیدار به حضور ژاوی هرناندز در میانه زمین وابسته است. این بازیکن باتجربه که با بازوبند کاپیتانی السد در زمین حضور داشت، شب پر استرس و سختی را مقابل قهرمان ایران سپری کرد. یکی از اتفاقاتی که امشب ژاوی را درگیر کرده بود، چالش با داور سریلانکایی مسابقه بود.

در نیمه اول دو خطای پشت سر هم از سوی شجاع خلیل زاده بر روی این اسپانیایی باکلاس انجام شد که او معتقد بود باید داور مدافع پرسپولیس را با کارت زرد جریمه می کرد اما در پایان شجاع از این صحنه ها و دریافت کارت فرار کرد.

در نیمه دوم هم سیدجلال حسینی یک بار توپ را با دست لمس کرد و مانع از ضد حمله قطری ها شد. در این صحنه هم اکثر بازیکنان السد به رهبری ژاوی هرناندز بر سر داور ریختند و از او خواستند کارت زرد دوم را به کاپیتان پرسپولیس نشان دهد. شاید آخرین باری که ژاوی را به این شکل عصبانی و پرخاشگر در مقابل داوران دیده بودیم، پس از خطاهای سنگین په په در الکلاسیکو به روی بازیکنان بارسلونا بود. 

بدین ترتیب یک شب حساس در لیگ قهرمانان آسیا، کاری با ژاوی کرد که خاطرات جدال با داوران برای او تکرار شود.

 

 

 

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها