کد خبر : 1517971 | 27 فروردين 1397 ساعت 23:03 | 98.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم اماراتی با عبدالرحمن مدعی شد 

الدحیل- العین، حساس‌ ترین پلی‌ آف غرب آسیا

تیم العین امارات با برد پرگل مقابل الریان قطر به عنوان تیم دوم گروه D راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد و رو در روی تیم الدحیل قطر قرار می‌گیرد.

الدحیل- العین، حساس‌ ترین پلی‌ آف غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 20:15 امشب دو تیم العین امارات و الریان قطر در ورزشگاه جاسم بن محمد دوحه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت نماینده امارات با برتری 4 بر 1 مقابل الریان به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی آسیا شد. آن‌ها در این مرحله با صدرنشین گروه B یعنی الدحیل قطر رو به رو می‌شوند که می‌توان لقب حساس‌ترین مسابقه پلی‌آف غرب آسیا را به بازی این دو تیم داد.


العین در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا با کسب چهار تساوی و دو برد و با 10 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت. تیم الدحیل قطر هم تا به اینجا هر پنج مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا را با برد پشت سر گذاشته است و به عنوان بهترین تیم قاره کهن شناخته می‌شود. هم‌چنین تیم الدحیل در لیگ ستارگان قطر قهرمانی خود را قطعی کرده است و العین در یک قدمی کسب جام قهرمانی لیگ برتر امارات قرار دارد. 


اما دلیل دیگری که بر جذابیت این بازی اضافه می‌کند، بازیکنانی است که در ترکیب دو تیم قرار دارند. تیم العین امارات با داشتن عمرعبدالرحمان، مارکوس برگ، حسین شحات، کایو و شیوتانی ژاپنی، در ترکیب خود یکی از کامل‌ترین تیم‌های آسیا را در اختیار دارد و از طرف مقابل تیم الدحیل قطر با بهره‌گیری از یوسف العربی، لوییز جونیور، نام تائه هی و امین لکومته عزم خود را برای قهرمانی در این دوره از مسابقات آسیایی جزم کرده است. 


بی‌شک تفکرات تهاجمی زلاتکو دالیچ، سرمربی العین و جمال بلماضی ، سرمربی الدحیل به دیدنی‌تر شدن بازی کمک بیشتری می‌کند و به همین دلیل می‌توان گفت مرحله پلی‌آف آسیا حساس‌ترین مسابقه را  پیش رو خواهد داشت. 


نکته جالب توجه دیگر این است که مهاجمان این دو تیم یعنی مارکوس برگ از العین و یوسف العربی از الدحیل در حال حاضر با 6 گل زده به طور مشترک در رده دوم جدول گلزنان لیگ قهرمان آسیا قرار دارند و با انگیزه فراوان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها