کد خبر : 1518025 | 28 فروردين 1397 ساعت 08:35 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

بادران تهران - صبای قم؛ لطفا تیمت را بیرون نکش

بادران که در این فصل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود، هفته هاست دچار افت شده و نتایج کسب شده توسط این تیم باعث شده تا از جمع مدعیان فاصله بگیرند.

بادران تهران - صبای قم؛ لطفا تیمت را بیرون نکش

به گزارش "ورزش سه"، آنها با 53 امتیاز هنوز روی کاغذ از شانس صعود برخوردارند. بادران هفته گذشته در کرمان مقابل مس به تساوی بدون گل دست یافت و این هفته کار آسانی مقابل صبای سقوط کرده خواهد داشت.


صبای قم نیز که این فصل رکورد تعویض سرمربی را زده، بعد از جدایی محمد مومنی با هدایت راشکی در مسابقات حاضر می شود و رکوددار گل خورده در رقابت های لیگ دسته اول است. آنها تا قبل از بازی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان با 66 گل خورده عنوان بدترین خط دفاعی را به خود اختصاص داده بودند. صبایی ها در مصاف با مس رفسنجان تا اواسط نیمه دوم 7 گل دریافت کردند اما در اقدامی غیرحرفه ای زمین بازی را ترک کردند تا شکست سنگین آنها با باخت 3 بر صفر تعویض شود.


بهرحال به نظر می رسد جدال بادران و صبا بازی یک طرفه به سود شاگردان ربیعی باشد و حالا باید منتظر ماند و دید صبایی ها تا پایان بازی حاضر به ادامه مسابقه خواهند شد یا در صورت گلباران شدن، ترجیح خواهند داد زمین بازی را ترک کنند!

دیدگاه‌ها