کد خبر : 1518044 | 28 فروردين 1397 ساعت 09:50 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین فرصت ژنرال برای رویارویی با شفر

ذوب آهن در صورت کسب تساوی یا برد مقابل لوکوموتیو تاشکند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با استقلال روبه رو می شود.

آخرین فرصت ژنرال برای رویارویی با شفر

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین روز از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان در غرب آسیا امروز با انجام 4 مسابقه به پایان می رسد که از گروه B ذوب آهن می تواند سومین تیم ایرانی صعود کننده به دور بعد باشد.


ذوب آهن تا اینجای رقابت ها 6 امتیاز به دست آورده اما چون رقیب مستقیمش برای صعود لوکوموتیو ازبکستان است و در بازی رفت این تیم را دو بر صفر در اصفهان شکست داده شانس مناسبی برای صعود به دور بعد دارد. ذوب آهن امروز حتی با یک تساوی نیز به واسطه برتری در بازی رودررو مقابل لوکوموتیو می تواند جواز حضور در دور بعدی لیگ قهرمانان را به دست آورد.


مساله ای که علاقه مندان به فوتبال بارها به آن پرداخته اند رویارویی استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان است. آبی های پایتخت که صدرنشینی شان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا را با برد مقابل الهلال عربستان قطعی کردند، حالا در انتظار حریف دور حذفی خود هستند که در صورت ذوب آهن یک نبرد تمام ایرانی را در این مسابقات شاهد خواهیم بود.


به عبارت بهتر امیر قلعه نویی در صورت صعود به دور بعدی چون شانسی برای صدرنشینی تیمش نمی بیند، راهی ندارد جز اینکه با استقلال و وینفرد شفر رودررو شود. حال باید به انتظار نشست و دید نتیجه بازی امروز چه می شود.


دیدار لوکوموتیو ازبکستان و ذوب آهن ایران ساعت 18:30 در تاشکند برگزار می شود.

دیدگاه‌ها