کد خبر : 1518067 | 28 فروردين 1397 ساعت 10:46 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

حضور خاتم اردکان در جام باشگاهها قطعی شد

استارت شگفتی سازان والیبال برای رقابت آسیایی

نمایندگان تیم والیبال خاتم اردکان ظهر دیروز با رئیس فدراسیون والیبال دیدار و گفتگو کردند.

استارت شگفتی سازان والیبال برای رقابت آسیایی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محسن ملت اردکانی مدیر عامل، ابوالفضل کارگر عضو هیات مدیره و محمدرضا سالک مربی تیم والیبال خاتم اردکان به عنوان نمایندگان باشگاه فرهنگی ورزشی خاتم ظهر دیروز با احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و گفتگو کردند.


محور عمده این دیدار حضور شایسته تیم خاتم اردکان در رقابت ها قهرمانی باشگاه های آسیا بود و رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد که از هیچ کمکی به این تیم دریغ نخواهد کرد.


نمایندگان باشگاه خاتم اردکان نیز ضمن تمجید از حمایت های فدراسیون والیبال، برنامه های خود را برای حضور شایسته در رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا تشریح کردند.


نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از 8 تا 15 مردادماه سال جاری با حضور 17 تیم در شهر نایپیداو کشور میانمار برگزار می‌شود.


تیم بانک سرمایه با قهرمانی در لیگ برتر والیبال سال 96 سهمیه این رقابت ها را کسب کرد؛ اما با توجه به انصراف این بانک از تیمداری در لیگ برتر والیبال، خاتم اردکان به عنوان نایب قهرمان سال 96 به این رقابت ها اعزام می شود.


پیش از این فدراسیون اعلام کرده بود منتظر نامه کتبی انصراف از سوی بانک سرمایه است که به نظر این اتفاق رخ داده چون فقط تا پایان فروردین ماه فرصت معرفی نامه ایران به کنفدراسیون والیبال آسیا هست.

دیدگاه‌ها