کد خبر : 1518095 | 28 فروردين 1397 ساعت 11:48 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تلاش‌های ساغلام برای بقا در تراکتور (عکس)

سرمربی تراکتورسازی برای حفظ جایگاهش در تیم تبریزی آخرین تلاش‌های خود را به کار گرفته است.

به گزارش "ورزش‌سه"، ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای که از اواسط فصل هفدهم لیگ برتر با قراردادی به ارزش 380 هزار دلار(نزدیک به دو میلیارد تومان) به ایران آمد و گران ترین مربی حال حاضر فوتبال لقب گرفت، در این تیم نتوانسته نتایج خوبی را به دست آورد.


تیم تحت امر ساغلام ناکامی های زیادی را پشت سر گذاشته و حالا با شرایط کنونی بعید است که این مربی در تراکتور به کار ادامه دهد. با این حال این مربی ترک تبار در 3 بازی پایانی فصل تلاش خواهد کرد تا جایگاه خود را حفظ کند.

 


ساغلام در تمرین روز گذشته با حساسیت ویژه ای شاگردانش را هدایت کرد و آخرین دستورات تاکتیکی را به آنها گفت تا شاید امروز نتیجه مطلوبی به دست آید.


تراکتورسازی امروز در یک مسابقه تشریفاتی با الغرافه قطر دیدار می کند و دو بازی هم در لیگ برتر پیش رو دارد که ساغلام تلاش خواهد کرد تیمش در این 3 مسابقه نتایج خوبی بگیرد. به عبارت بهتر سرمربی ترکیه ای آخرین شانس های خود برای بقا روی نیمکت تراکتورسازی را در 3 بازی آینده جست و جو می کند تا شاید بتواند جو را برگرداند و سال بعد نیز روی نیمکت این تیم بنشیند. هرچند که ناکامی های قبلی کار او را بسیار سخت کرده و بعید است در لیگ هجدهم هم شاهد حضور ساغلام در تبریز باشیم.

 


عکس ها: مصطفی منطقی

دیدگاه‌ها