کد خبر : 1518133 | 28 فروردين 1397 ساعت 14:50 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش الدوحیل به دوری 6 ماهه ستاره تونسی

سرمربی الدوحیل می گوید این باشگاه هیچ بازیکنی را جانشین مساکنی نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مساکنی ستاره تیم فوتبال الدوحیل قطر با پارگی رباط زانوی خود مواجه شد تا مدت ها دور از میادین باشد. این بازیکن 6 ماه نمی تواند به میدان برود و جام جهانی را قطعا از دست خواهد داد.


بلماضی سرمربی تیم فوتبال الدوحیل درباره غیبت این بازیکن می گوید: "من اعتمادی کامل به دیگر بازیکنان برای بازی های باقی مانده دارم و به دنبال جانشین برای مساکنی نیستم. تیم های بزرگ روی یک بازیکن حساب نمی کنند و روی یک بازیکن بسته نمی شوند."


مدیران تیم دوحیل نیز این موضوع را رد کردند و گفتند که هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن جدید ندارند.


این ستاره تیم ملی تونس بعد از دو هفته قرار است در آمریکا جراحی کند و سپس به قطر باز می گردد تا آماده سازی خود را شروع کند. پزشک تیم گفته بازگشت او قبل از 6 ماه غیر ممکن است و او قطعا جام جهانی را از دست داده است.


این صحبت های پزشک تیم فوتبال الدوحیل در رد شایعه ای مطرح شد که عده ای گفتند اگر عمل جراحی زودتر انجام می شد، او به جام جهانی می رسید اما پزشک تیم می گوید که مدت زمان مشخصی برای بازگشت لازم است.


مساکنی 25 گل زده در فصل جاری و تعداد زیادی نیز پاس گل در کارنامه خود دارد.


بلماضی در ادامه صحبت های خود درباره این بازیکن اضافه کرد: "غیبت او تاثیر خواهد گذاشت و او یک بازیکن بسیار مهم و بزرگ است اما ما تیم بزرگی هستیم و تیم های بزرگ با غیبت یک بازیکن ضعیف نخواهند شد. غیبت او روی ما اثر خواهد گذاشت اما ما روی او تکیه نداشتیم."


مدیران دوحیل نیز به تیم اعتماد دارند و می دانند تائه هی و یوسف بالعربی و دو بازیکن قطری این تیم توانایی پر کردن جای خالی او را دارند. عفیف نیز دوندگی را به تازگی آغاز کرده و مرحله ریکاوری را طی می کند تا برای مسابقات حذفی لیگ قهرمانان آماده شود.

 

1296558

دیدگاه‌ها