کد خبر : 1518145 | 28 فروردين 1397 ساعت 16:30 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

ضمن تایید کمپین آنتی مادریدیستایی

نگرانی شدید ستاره های رئال از بازی با بایرن

سرخیو راموس، کاپیتان رئال نیز به جمع زیدان و لوکاس پیوست.

نگرانی شدید ستاره های رئال از بازی با بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت رئال و یوونتوس از چنان حواشی برخوردار شد که هنوز هم از آن صحبت می شود. تصمیم داور مسابقه مبنی بر اعلام پنالتی در دقیقه 93 به سود رئال سبب خشم یوونتوسی ها و مخالفان رئال شد. این عده معتقدند که صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان یک سرقت بزرگ بوده است.

 

 

1292915

 

 

زیدان، سرمربی رئال در نشست خبری پیش از بازی با مالاگا تاکید کرد وقتی صحبت از سرقت رئال می شود اورا عصبانیتی شدید در بر می گیرد. لوکاس واسکز نیز هشت دوره صعود متوالی رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را حسادت داور خواند و گفت که کمپینی از سوی آنتی مادریدیستا ها علیه رئال تشکیل شده است.

 

طبق ادعای مارکا، سرخیو راموس که پس از بازی با مالاگا به دلیل حضور در اتاق کنترل دوپینگ، دیرتر از سایر هم تیمی هایش راهی فرودگاه شده بود، در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی در مورد کمپین ضد رئال می پرسید، قاطعانه گفت:« بله، بر ضد ما کمپینی تشکیل داده اند.»

 

 

1295256

 

 

رئالی ها سخت نگران این هستند که اتفاقات بازی با یوونتوس و موج ضد رئالی که ایجاد شده، در بازی با بایرن به ضررشان تمام شود و تصمیمات داوری بر علیه آنها رقم بخورد. به خصوص که بایرن مونیخ در صدد انتقام 5 ناکامی متوالی اخیر برابر رئال است.

کهکشانی ها تنها شانس خود برای کسب جام را در لیگ قهرمانان می بینند و در صورت حذف برابر بایرن، فصل را با ناکامی و بدون جام تمام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها