کد خبر : 1518459 | 29 فروردين 1397 ساعت 18:01 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

با بازگشت شماره 2 به لیست؛

عالیشاه در کدام پست برای برانکو به میدان می‌رود؟

امید عالیشاه بعد از پشت سر گذاشتن دوران پر داستان سربازی‌اش از فردا به تمرینات پرسپولیس اضافه خواهد شد.

عالیشاه در کدام پست برای برانکو به میدان می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، وینگر سابق پرسپولیس در نیم فصل لیگ شانزدهم برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تبریز شد تا در ترکیب فولاد با پیراهن شماره 9 به میدان برود. او هر چند بعد از سومین بازی‌اش با این تیم به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی نزدیک به یک سال و نیم از ترکیب و فوتبال دور شد، اما اکنون با دریافت کارت پایان خدمتش، به زودی به تمرینات این تیم بازخواهد گشت و از فصل آینده در لیست سرخپوشان حاضر می‌شود.


نکته اما در ترافیک خط میانی پرسپولیس و جایی است که برانکو ایوانکوویچ اکنون باید برای یکی از باسابقه‌ترین بازیکنانش خالی کند. پرسپولیس در پست وینگر اکنون سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و بشار رسن را در اختیار دارد. اتفاقی که بازگشت او به ترکیب اصلی را سخت خواهد کرد.


با این حال احتمال جدایی چند ستاره این تیم امکان تغییراتی در ترکیب را شکل خواهد داد. عالیشاه در زمان حضورش در پرسپولیسِ برانکو ایوانکوویچ در دو پست وینگر و مهاجم برای این تیم به میدان رفته و در لیگ پانزدهم نیز در پست وینگر بیشترین پاس گل لیگ را به خود اختصاص داده بود. اما اکنون با توجه به حضور وحید امیری بعید است برانکو همچنان روی او برای این پست حساب باز کند.
عالیشاه هر چند بارها در زمان حضورش در این تیم نارضایتی خود را بابت حضور در پست مهاجم را اعلام کرده بود، اما شرایط کنونی تیم این احتمال را افزایش داده است که در صورت بازگشت به ترکیب از سوی مرد کروات به عنوان زوج علی علیپور به میدان برود. 


بازیکن سرعتی سرخپوشان که از شم گلزنی و تکنیکی خوبی نیز برخوردار است، مطمئنا در فصل آینده در صورت دستیابی به آمادگی مطلوب قادر خواهد بود بخش عمده‌ای از فضای تهاجمی تیم را بر دوش بکشد و عملکرد مناسبی از خود به جا بگذارد.

دیدگاه‌ها