کد خبر : 1518475 | 29 فروردين 1397 ساعت 18:45 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت مان مقابل نساجی رقم می خورد

کلانتری: غافلگیر شدیم اما هنوز امیدواریم

سرمربی فجرسپاسی با اذعان به غافلگیری اش مقابل مس کرمان معتقد است اگر در دیدار سرنوشت ساز هفته آینده مقابل نساجی موفق به کسب امتیاز شود، به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

کلانتری: غافلگیر شدیم اما هنوز امیدواریم

به گزارش "ورزش سه"، علی کلانتری سرمربی فجرسپاسی شیراز بعد از باخت یک بر صفر مقابل مس کرمان به خبرنگار ما گفت: اعتراف می کنم غافلگیر شدیم و در روزی که باید با یک بازی برتر سه امتیاز حساس را به حساب خودمان واریز می کردیم، یک گل خوردیم و بازی گره خورد.


او ادامه داد: همه تلاش مان را کردیم که جریان بازی را تغییر بدهیم اما روز، روز ما نبود و اتفاقا مس یکی از بهترین بازی هایش را تجربه می کرد. ما با همان ترکیب همیشگی به میدان رفتیم، ترکیبی که به واسطه آن موفق به شکست خیلی از تیم های مدعی شده بودیم. ولی انگار قرار نبود برنده باشیم. به هرحال فوتبال است و دیگر نمی توان کار کرد. 


کلانتری با انتقاد از داوری های لیگ دسته اول گفت: من نه دروغ می گویم و نه قسم می خورم اما در این بازی 2 پنالتی ما را نگرفتند. در نیمه اول خطای ما را بیرون محوطه جریمه اعلام کردند و در نیمه دوم نیز مدافع مس مقابل چشمانم بازیکن ما را هل داد ولی داور هیچ اعتنایی نکرد.


او در مورد شرایط تیمش گفت: ما بازی مس کرمان را فراموش کرده ایم و ظرف امروز و فردا به ریکاوری پرداخته ایم. همه هدف ما برد در بازی هفته آینده است. با تمام توان و تمرکز به مصاف نساجی خواهیم رفت چون در این بازی حساس سرنوشت ما رقم خواهد خورد. البته یادمان نرود فجرسپاسی با دست خالی به اینجا رسیده و همین حالا هم فراتر از انتظار ظاهر شده ایم. ما تمام تلاش مان را می کنیم و توکل می کنیم به خدا. من به آینده تیمی که ساخته ام، خوشبینم.

دیدگاه‌ها