کد خبر : 1518479 | 29 فروردين 1397 ساعت 19:01 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش می کنیم سهمیه تهران را حفظ کنیم؛

افاضلی: سرنوشت بقاء دیگر دست ما نیست

سرمربی تیم نفت تهران می گوید که ادامه مشکلات این تیم در زمان مدیریت جدید نیز این ذهنیت را در بازیکنان ایجاد کرد که چیزی تغییر نکرده و انگیزه آنها از بین رفت.

افاضلی: سرنوشت بقاء دیگر دست ما نیست 

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که تیمش با 24 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته و بیشتر از سایر تیم ها نامزد سقوط به دسته یک به همراه سیاه جامگان است، در خصوص شانس بقای تیم خود به "ورزش سه" گفت: تا قبل از بازی استقلال خوزستان شرایط خوبی داشتیم ولی بعد از بازی انتقال مالکیت انجام نشد و وعده های باشگاه عملی نشد. این اتفاق ذهنیت بچه های ما را تغییر داد و با توجه به سابقه مالک های قبلی و اینکه اینجا هم تغییر مالکیت صورت نگرفت، این ذهنیت پیش آمد که گروه جدید هم نمی تواند کار را پیش ببرد. در حالی که تا قبل از آن شرایطی فراهم کرده بودیم که بچه ها با انگیزه تمرین می کردند. ما قبل از عید هم مسائلی داشتیم که رسانه ای نکردیم. هر چند دیر شده و تیم ما از لحاظ ذهنی نابود شده ولی امیدوارم گروهی که هزینه کرده اند، انتقال مالکیت به نام آنها انجام شود.


افاضلی در خصوص اینکه چه مسائلی پیش از عید رخ داد که تمرکز این تیم را برهم ریخت، افزود: ما 12 روز تمرین نکردیم ولی اجازه ندادیم رسانه ای بشود. این موضوع از تمام جهات فنی، بدنی و ... تیم را تحت تاثیر قرارداد و مقابل استقلال در شرایطی بازی را واگذار کردیم که از حریف خود پیش بودیم. مقابل پدیده هم ما تا دقیقه 85 مساوی بودیم و این نشان می دهد که تیم ما از لحاظ جسمی ضعیف شده و نتوانستم بچه ها را به شرایط مسابقه پس از 12 روز تمرین نکردن، برگردانیم. خیلی کارها قرار بود انجام دهیم. علاوه بر اینکه انگیزه ها از بین رفت و ما نتوانستیم این مسائل را جبران کنیم.


وی ادامه داد: به هر حال در شرایطی هستیم که همه چیز دست ما نیست. بدون شک  ما تمام تلاش خودمان را می کنیم. این تیم سهمیه تهران است که جمعیت میلیونی دارد. در انگلیس می بینید که چند تیم در لندن وجود دارد. این با توجه به جمعیت و نیازی که شهرها دارند، طبیعی است و ما دوست داریم که شهر تهران بتواند سهمیه اش را حفظ کند و بازیکنان تهران بتوانند از طریق این تیم ها به فوتبال معرفی شوند. تلاش می کنیم تا سهمیه تهران را حفظ کنیم. تیمی که با پرسپولیس آن زمان مساوی می کند، تیمی که می تواند تراکتورسازی را ببرد و مقابل تیم هایی نظیر نفت آبادان 639 پاس می دهد، نباید به اینجا برسد و گاهی برخی مسائل رخ می دهد که خارج از حیطه فنی است.

دیدگاه‌ها