کد خبر : 1518589 | 30 فروردين 1397 ساعت 12:13 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای جلسه یک دقیقه‌ای فان خال با مدافع یونایتد

رافائل داسیلوا، مدافع سابق منچستریونایتد مدعی شد که پس از یک جلسه یک دقیقه ای با فان خال، حکم جدایی او از یونایتد امضا شد.

ماجرای جلسه یک دقیقه‌ای فان خال با مدافع یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، رافائل در زمان فرگوسن سه قهرمانی لیگ برتر با شیاطین سرخ کسب کرد ولی با جدایی سرمربی افسانه ای، رافائل نیز در سال 2015 به لیون فروخته شد. سه سال پس از جدایی از یونایتد، حال رافائل از روابط تیره و تارش با فان خال رونمایی کرد.

 

او گفت:" وقتی مشخص شد که فان خال هدایت یونایتد را برعهده خواهد داشت، چهار یا پنج نفر، از جمله بازیکنان با من تماس گرفتند و گفتند که او بازیکنان برزیلی را دوست ندارد. آنها به دوره حضور ریوالدو در بارسلونا اشاره کردند ولی من باور نمی‌کردم.

 

 

1113873

 

 

در فصل اولش، فان خال من را به دفترش فراخواند و گفت : «می‌توانی تیم را ترک کنی». جلسه تنها یک دقیقه طول کشید. البته طول کشید تا من یونایتد را ترک کنم ولی وقتی قصد ترک تیم را داشتم، با اشتیاق این کار را انجام دادم و البته ناراحت بودم زیرا من عاشق یونایتد بودم.

 

فان خال به من پیام داد و گفت :« تو می‌دانی فوتبال چگونه است». نمی‌توانستم باور کنم. به جای اینکه با من صحبت کند، به من پیام داد و برایم آرزوی موفقیت کرد. من فقط سعی کردم مودب باقی بمانم و عصبانی نشوم. فان خال مربی بدی نیست ولی شخصیتش را دوست نداشتم.

 

یک روز، در سالن غذاخوری بودم. فان خال پس از هر وعده غذایی برای ما صحبت می‌کرد. من در دیدار با یئوویل که یکی از معدود بازی‌هایی بود که در آن فصل بازی کردم، مصدوم شده بودم و داشتم به نقطه ای از سرم که مصدوم بود دست می‌زدم. پس از سه یا چهار ثانیه، او سر من را لمس کرد و گفت: « چرا به من احترام نمی‌گذاری؟». من ایستادم و گفتم: « من همیشه برای تو احترام قائل هستم. هیچگاه چیزی نگفته ام که بی احترامی به تو باشد.» من انسان صبوری هستم ولی عصبانی شدم. من هیچ اشتباهی نکرده بودم. آنتونیو والنسیا بعدا گفت:« دیگر بازی نخواهی کرد» بازیکنان هیچگاه جواب فان خال را نمی‌دادند. آنتونیو راست می‌گفت، من خیلی کم بازی کردم."

 

دیدگاه‌ها