کد خبر : 1518802 | 31 فروردين 1397 ساعت 17:28 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

افاضلی: می خواهند وفاق استانی ایجاد کنند

توضیحات افاضلی در مورد بی احترامی به خوزستان

هومن افاضلی سرمربی تیم نفت تهران می گوید که از صحبت های او در مورد سهمیه خوزستان سوء برداشت شده است.

توضیحات افاضلی در مورد بی احترامی به خوزستان 

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی پس از تساوی مقابل پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس و در مقابل خبرنگاران بدون اینکه سوالی از او در مورد افاضلی سرمربی نفت تهران و رقیب این تیم برای بقاء در هفته های پایانی لیگ برتر پرسیده شود، گفت : « در یک جا خواندم اقای افاضلی یکی از همکاران ما گفته بود خوزستان لیاقت ٤ تیم در لیگ برتر را ندارد، این توهین به مردم و فوتبال خوزستان است، هرکس لیاقت دارد کاری را انجام بدهد. ما می توانیم حتی ٥ تیم در لیگ برتر داشته باشیم، ایشان نباید اذهان را خراب می کرد، به عنوان یک همکار از او انتظار نداشتم.»


پس از این صحبت ها هومن افاضلی سرمربی نفت تهران در گفتگو با "ورزش سه" به این موضوع واکنش نشان داده است :« اولا اینکه من به هیچ استانی بی احترامی نکردم. متولد اهواز هستم و چیزی نمی گویم که به مردم شهر خودم بی احترامی باشد. الان هم روی اینستاگرامم صحبت هایم به طور واضح وجود دارد. من راجع به تمام تیم هایی که در خطر سقوط قرار دارند نظیر پدیده، سپاهان، سپیدرود، تراکتورسازی و البته استقلال خوزستان صحبت کردم. راجع به استقلال خوزستان گفتم که همیشه فوتبالیست های زیادی معرفی کرده و از همیشه از مفاخر فوتبال ایران است ولی برخی دوستان به طور سهوی یا عمدی به آقای ویسی و بازیکنانش اطلاعات غلط داده بودند تا شاید بتوانند از وفاق استانی در بازی آخر که این تیم با صنعت نفت بازی دارد، استفاده کنند. همچین حرفی دروغ است و من اصلا چنین حرفی نزدم.»

 

گفتنی است در صورتی که تیم نفت تهران در دیدار برابر پارس جنوبی جم بتواند با کسب سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شود و سپاهان نیز در دیدار همزمان بتواند استقلال خوزستان را شکست دهد، دو تیم در امتیاز 27 مساوی می شوند و کار سقوط یا بقاء می تواند در دیدار هفته پایانی که استقلال خوزستان مقابل صنعت نفت قرار می گیرد و نفتی ها با ذوب آهن مصاف دارند، مشخص شود.

دیدگاه‌ها