کد خبر : 1518820 | 31 فروردين 1397 ساعت 18:42 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

خودم را با کسی مقایسه نمی کنم

شیری: در جام ملت ها فیکس تیم ملی می شوم

بازیکن پیکان معتقد است بازی کردن او در چند پست مزیت مهمی به شمار می رود که می تواند در نهایت باعث ملی پوش شدنش شود.

شیری: در جام ملت ها فیکس تیم ملی می شوم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری بازیکن تیم پیکان درباره آخرین وضعیت تیمش برای بازی استقلال گفت: این هفته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و همه تمرکز خودمان را به کار بسته ایم که با شکست استقلال بتوانیم بار دیگر شانس کسب سهمیه آسیایی را زنده کنیم. اما خوب می دانیم استقلال با شفر روز به روز بهتر می شود و بازی کردن مقابل این تیم و امتیاز گرفتن از آنها کار بسیار دشواری است.


او ادامه داد: ما در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردیم اما بعد از قطع شدن روند بردهایمان، امتیازات مهمی را از دست دادیم. در هفته های اخیر هم توانستیم به شرایط خوبی برسیم و امیدواریم با کسب نتایج لازم در 2 بازی آخر  فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم. برای بازی این هفته هم همه تلاشم را می کنم تا ضمن ارائه یک بازی خوب، برای تیمم گلزنی کنم. ضمن اینکه همچنان پنالتی زن اول پیکان هستم.


شیری در مورد شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی گفت: رقیبان سرسختی مثل ذوب آهن و استقلال پیش رو داریم ضمن اینکه سایپا هم روند خوبی را در پیش گرفته است. اما هنوز شانس داریم و می توانیم با فرصت طلبی و کسب نتیجه از بازی های آینده خودمان را بالا بکشیم. با توجه به امتیازاتی که جمع کرده ایم برای این منظور شانس داریم اما ما بدون توجه به این مساله بازی به بازی جلو می رویم و اگر خدا بخواهد به این مهم می رسیم.


مدافع گلزن پیکان درباره اینکه توسط مجید جلالی در چند پست به بازی گرفته شده، گفت: من این فصل در 5 پست برای پیکان بازی کردم. از مدافع و هافبک راست تا هافبک دفاعی و وینگر چپ و حتی در یک بازی هافبک نفوذی کار کردم. به نظرم این اتفاق مهمی است و مزیت فوق العاده ای به شمار می رود که یک بازیکن بتواند در چند پست بازی کند. خوشحالم که این قابلیت را دارم و مورد اعتماد کادر فنی قرار گرفته ام.


او در مورد اینکه گفته می شود بازی در پست های مختلف باعث شده از رقبایی همچون وریا غفوری، رامین رضائیان، صادق محرمی و ... جا بماند، تصریح کرد: در همه این سالهایی که فوتبال بازی کرده ام، خودم را با کسی مقایسه نکرده ام. خودم بهترین داور عملکرد خودم هستم و به نظرم در نقش مدافع راست کارنامه خوبی در این فصل داشته ام. البته ناامید نیستم و  با همه وجود مبارزه می کنم تا بالاخره به تیم ملی برسم. مطمئن باشید در جام ملت های آسیا یکی از گزینه های اصلی حضور در ترکیب تیم ملی خواهم بود.


شیری در پایان درباره برنامه اش برای سال آینده افزود: منتظر هستم تا این دو بازی هم به پایان برسد. هنوز تصمیمی نگرفته ام و انشاءالله هر چه خیر است، برایم پیش بیاید. چند پیشنهاد دارم اما تا این فصل به پایان نرسد تصمیمی نمی گیرم و همه تمرکزم را روی بازی های پیکان گذاشته ام. البته هدف اصلی من برای فصل آینده لژیونر شدن است.

دیدگاه‌ها