کد خبر : 1518934 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 12:11 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آزادی همه چیز یکطرفه است

جلالی: استقلال مقابل بهترین‌ها هم عالی است

سرمربی پیکان می گوید که استقلال از بهترین تیم های غرب آسیا است.

جلالی: استقلال مقابل بهترین‌ها هم عالی است

به گزارش ورزش سه، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: وقتی قرار است با تیمی بزرگ بازی کنید که در بهترین شرایطش است، هیجان خوبی به بازیکنان و ما وارد می شود. با تیمی بازی داریم که در یکی دو ماه اخیر نشان داده از تیم های خوب غرب اسیا است. این بهترین فرصتی است که بازیکنان ما می توانند شایستگی خود را نشان دهند. هر تیمی در بهترین حالت هم پاشنه آشیل هایی دارد که ما می توانیم از آنها استفاده کنیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوب نتیجه خوبی بگیریم.

 

او درباره حرف و حدیث های موجود در لیگ مثل راه دادن برخی تیم ها گفت: من خوشبختانه چون از این چیزها دور هستم چنین مسائلی را ندیدم. آنچه که دیدم این است که انتظار داریم تیم هایی که تکلیفشان معلوم شده مثل همیشه بازی کنند. خود من در برخی دوره ها این شرایط را داشته ام. این توقع را داریم و فکر می کنم این اتفاق رخ می دهد.

 

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که نقطه قوت استقلال را در چه چیزی می بیند، عنوان کرد: فکر می کنم استقلال گذشته از اینکه به لحاظ بازی و فنی به نقطه بهتری رسیده اند، آنها می توانند به خوبی دفاع کنند و تکالیفشان معلوم است. جدا از این مسئله استقلالی ها از لحاظ ذهنی هم پیشرفت کرده اند و به ذهنیت خوبی رسیده اند و مقابل بهترین تیم های غرب آسیا هم به خوبی بازی می کنند. این مهم است که ما بتوانیم به لحاظ ذهنی خودمان را ارتقا دهیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که نبود بازیکنانی مثل آقاخان و بارانی در مقابل استقلال را چگونه می بیند گفت: ما در دور برگشت با این مشکل مواجه بودیم. نیم فصل که رحمانی خواست برود موافقت کردیم چون ابراهیمی را داشتیم و ثاقبی را هم جذب کردیم ولی وقتی بختیار رحمانی رفت، بلافاصله مشکلی برای ابوالفضل ابراهیمی و ثاقبی ایجاد شد و من هر دو را از دست دادم. قبل از آنها مهران موسوی و مرتضی آقاخان را از دست دادیم. چند هفته هم که محروم داشتیم مثل بازی بعد از تراکتورسازی که سه محروم داشتیم. از این بابت شرایط رقابت در بالای جدول سخت شد. الان هم هافبکی خواهم گذاشت مقابل استقلال بازی کند که بسیار جوان است. این سه نفری که می خواهند وسط بازی کنند، به خوبی آماده شده اند و فردا به میدان می روند. متاسفانه در آبادان و یا مقابل استقلال خوزستان چیزی را شاهد بودیم که دوست نداشتم. توقع ما کم شدن اشتباهات داوری است. ما از این مسئله آسیب دیده ایم. فردا خورشیدی داور است و ما چشممان به انصاف اوست. او به خوبی در این فصل قضاوت کرده است. در ورزشگاه آزادی همه چیز یک طرفه است و امید ما تنها به انصاف داور است که بتواند فضای منصفانه را حفظ کند.

 

سرمربی پیکان درباره سوت زدن برخی داوران که اخیرا درباره آنها افشاگری شده گفت: لازم نیست چیزی که ده سال پیش رخ داده را هم بزنیم. فضا درحال حاضر سلامت است. داور بازی ما با آبادان یک داور خوب و جوان بود که یک صحنه اشتباه کرد. یا داور بازی با استقلال خوزستان چون ناظر ای اف سی آنجا بود خیلی سعی می کرد خوب باشد. من به عنوان مربی باور دارم که داوران سلامت هستند و فقط اشتباه می کنند. این مسئله باعث شده تا اشتباهات آنها را تحمل کنم. شاید ده سال پیش بابت این مسئله خیلی عصبی هم می شدم ولی الان می دانم که آنها تنها اشتباه می کنند.

دیدگاه‌ها