کد خبر : 1518993 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 15:40 | 134.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جنجالی اسطوره توپچی ها

باشگاه آرسنال، ونگر را اخراج کرد!

یان رایت، مهاجم اسطوره ای باشگاه آرسنال، معتقد است که آرسن ونگر مجبور شد که تصمیمش برای ترک این باشگاه را اعلام کند.

باشگاه آرسنال، ونگر را اخراج کرد!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در بیانیه ای که در سایت باشگاه آرسنال منتشر شد، ونگر اعلام کرد که در پایان همین فصل از توپچی ها جدا می شود. این در حالی است که او تا تابستان 2019 با توپچی ها قرارداد دارد.

ونگر در چند فصل اخیر با اعتراض های شدید هواداران آرسنال روبرو شده بود اما بی توجه به آنها، سال گذشته قراردادش را برای دو سال دیگر تمدید کرد.

اما رایت که در فصل 98-1997 زیر نظر ونگر قهرمان لیگ برتر شده بود، معتقد است که احتمالا این مربی فرانسوی برای اعلام جدایی اش، توسط مدیران باشگاه تحت فشار قرار گرفت.

 

1297258

 

او در ستونش در نشریه سان نوشت:" آرسن ونگر مردی دارای اصول، صادق و متعهد است؛ و به همین دلیل من مطمئنم که او اخراج شد و استعفا نکرد. علی رغم همه توهین ها و انتقادهایی که به او شد، آرسن هرگز آدمی نیست که قبل از پایان قراردادش برود.

شرایط ناراحت کننده ای است که به این تصمیم منجر شد و تصور نمی کنم که هرگز متوجه بشویم که چه کسی مسئول آن است زیرا آنها پشت هم پنهان می شوند.  یک روز او بدون اشاره ای به این موضوع، کنفرانس مطبوعاتی خواهد گذاشت و روز بعد خواهد رفت. اما او با سری بالا خواهد رفت. همه ما به او مدیون هستیم."

علی رغم ادعای یان رایت، سایت گل اعلام کرد که براساس اخباری که به این سایت رسیده، ونگر با تصمیم خودش از هدایت آرسنال کناره گیری کرده است.

دیدگاه‌ها