کد خبر : 1519216 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 16:04 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش چه کسانی را به روسیه می‌برد؟

35 نفری که شانسِ جام جهانی دارند

سرمربی تیم ملی در آخرین مصاحبه ای که با یک نشریه ایرانی انجام داده حرف های امیدوارکننده ای درباره شرایط همکاری اش با مربیان باشگاهی زده است.

35 نفری که شانسِ جام جهانی دارند

به گزارش" ورزش سه" سرمربی تیم ملی ایران شب گذشته یکی از میهمانان برجسته بازی حساس مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلستان میان منچستر یونایتد و تاتنهام بود. با این وجود امروز مصاحبه ای مفصل از کارلوس کی روش در روزنامه خبرورزشی منتشر شد که سرمربی پرتغالی نسبت به بیانیه ها و مصاحبه های قبلی اش موضع متعادل تری اختیار کرده و مردی تعامل گر نشان می دهد.


کی روش در بخشی از این مصاحبه با بیان این که حرف های آنهایی که می گویند تیم ملی با باشگاه ها مشکل دارد را درک نمی کند گفت:« تا قبل از اعلام لیست 23 نفره ما طبق قانون فیفا روی لیست 35 نفره کار می کنیم که بازیکنان 8-9 باشگاه را شامل می شود. همکاری باشگاه ها با ما پرفکت نبوده اما بسیار مثبت بوده است. ما در تیم ملی و باشگاه ها یک سرمایه مشترک داریم و آن بازیکنان هستند. وقتی سیدجلال، امیری و ابراهیمی شرایطشان در باشگاه خوب است برای من عالی است.» موضوع جالب در حرف های کی روش این است که او از لیست 35 نفره ای حرف می زند که به نظر لیست 23 نفره جام جهانی نیز از میان آن نفرات انتخاب خواهد شد. با این حساب بازیکنانی که نامشان در بین 35 نفر اول لیست کی روش وجود دارد این شانس را دارند که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی رقابت کنند و شاید بازیکنانی که نتوانستند در این ماه ها عضوی از این لیست باشند باید جام جهانی و حضور در روسیه را فراموش کنند.


نکته قابل توجه اما اینجا است که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که بیشترین چالش را در ماه های اخیر با سرمربی تیم ملی به خاطر اردوها و تعطیلی مسابقات داشته است اعلام کرده است که در صورتی که فدراسیون برای حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی درخواست بدهد او نیز قبول خواهد کرد. این می تواند به معنای یک اتفاق مثبت در آستانه جام جهانی برای فوتبال ایران و تیم ملی باشد چرا که آرامش سرمربی تیم ملی و رابطه او با مربیان باشگاهی در نهایت باعث خواهد شد تا فوتبال ایران در فضایی آرام به دنبال حضور موفقیت آمیز در جام جهانی باشد.

 

گزارش: مهدی شاملو

دیدگاه‌ها