کد خبر : 1519584 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 17:05 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

اصفهانیان: قضاوت ذوب - پرسپولیس مشکلی نداشت

'فریدون اصفهانیان' رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: قضاوت دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس در رقابت های هفته بیست ونهم لیگ برتر مشکلی نداشت و از عملکرد تیم داوری رضایت دارم!

اصفهانیان: قضاوت ذوب - پرسپولیس مشکلی نداشت

به گزارش  "ورزش سه" و به نقل از ایرنا؛ اصفهانیان با اشاره به گزارش ناظران داوری دیدارهای روز گذشته لیگ برتر، افزود: تمامی ناظران فدراسیون که از نزدیک قضاوت داوران را در هشت دیدار برگزار شده روز گذشته زیر نظر داشتند، عملکرد تمامی داوران ازجمله 'حسین زرگر' داور دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس را مثبت ارزیابی کردند.خوشبختانه در این هفته داوران فدراسیون در کمال دقت وصحت، قضاوت داشته و اشتباه تاثیر گذاری که نتیجه دیدار را تغییر دهد نداشتند.


به گفته وی داوران بدون هیچ چشمداشتی از فدراسیون و جامعه فوتبال تنها به فکرقضاوت درست هستند که از آنان به دلیل احساس مسئولیت بالا خالصانه تشکر و قدردانی می کنم.


رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره پی گیری اظهارات دو تن از پیشکسوتان علیه داوری که چندی پیش مطرح شد، نیز گفت: همانطور که پیش از این گفتم، مدعیان باید ادعای خود را ثابت کنند از این رو نامه ای برای این دو پیشکسوت ارسال و از آنان خواسته ایم که برای ادای توضیحات و ارائه مدارک و مستندات به فدراسیون فوتبال بیایند.


اصفهانیان جمعه درگفت و گو با ایرنا اعلام کرد چنانچه ادعای مدعیان ثابت نشود علاوه بر شکایت درسیستم های نظارتی فدراسیون از آنان در محاکم قضایی نیز شکایت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها