کد خبر : 1519596 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 19:05 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

باد و باران و بیرانوند!

لیگ یک/ کار خونه به خونه به هفته آخر کشید

تیم خونه به خونه بابل با درخشش سجاد بیرانوند دروازه بان اکسین موفق به پیروزی مقابل این تیم نشد اما با حضور در رده دوم امیدهایش را برای صعود زنده نگه داشت.

لیگ یک/ کار خونه به خونه به هفته آخر کشید

به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه در یک بازی پرماجرا و پربرخورد که زیرباران شدید به پایان رسید، با وجود حملات متوالی موفق به گشودن دروازه میزبان نشد تا با یک امتیاز این بازی کماکان شانس زیادی برای صعود داشته باشد. آنها در هفته آینده مقابل برق نوین قرار خواهند گرفت و در صورت پیروزی به دلیل تفاضل گل بالاتر (4+) باید در انتظار نتیجه بازی راه آهن ـ نساجی بمانند. اگر نساجی بتواند در هفته پایانی بیش از 5 گل به راه آهن بزند، آن وقت شرایط تغییر خواهد کرد. 


اکسین که دو هفته پیش در یک بازی سرنوشت ساز با یک گل مغلوب نفت مسجدسلیمان شده بود امروز کاملا با انگیزه بازی کرد و حتی 3 فرصت مسلم گلزنی نیز به دست آورد که آخرین آنها در ثانیه های پایانی نفس هواداران میهمان را در سینه حبس کرد. تیم خونه به خونه که امروز در صورت پیروزی مقابل حریف شانس خود را برای صعود به لیگ برتر تا حد بسیار زیادی بالا می برد حالا باید در بازی آخر با یک پیروزی رویای بابلی ها را تعبیر کند. 

 

1297883


خونه به خونه در جدول رده بندی 61 امتیاز دارد و نزدیکترین تعقیب کننده نفت مسجدسلیمان است که با شکست امروز 64 امتیازی باقی ماند.

دیدگاه‌ها