کد خبر : 1519604 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 19:16 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری تبریز چهار – راه آهن یک

لیگ یک/ پایان ماموریت دین محمدی؛ شهرداری ماند

شهرداری تبریز در لیگ دسته یک فوتبال ایران ماندگار شد.

لیگ یک/ پایان ماموریت دین محمدی؛ شهرداری ماند

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی در اواسط فصل جاری مسابقات لیگ آزادگان هدایت شهرداری تبریز را بر عهده گرفت تا ماموریت بقای این تیم در لیگ یک را دنبال کند.


شاگردان دین محمدی که البته از هفته گذشته به نظر می رسید بقای آنها قطعی شده، با چهار گل راه آهن سقوط کرده را شکست دادند تا به این ترتیب در لیگ یک ماندگار شوند.


شهرداری تبریز که هفته گذشته شکست سنگینی را متحمل شده بود، در این دیدار با گل دقیقه 4 پیمان رنجبر از حریف خود پیش افتاد و این بازیکن در دقیقه 54 با به ثمر رساندن گل دوم خود و شهرداری تبریز، تقریبا کار بقا را نهایی کرد.


این دو گل پایان کار شهرداری تبریز نبود و شاگردان دین محمدی موفق شدند دو گل دیگر وارد دروازه راه آهن کنند تا به این ترتیب و با توجه به تک گل تیم راه آهن، این مسابقه که در تبریز برگزار می شد با نتیجه چهار بر یک به پایان برسد.


دین محمدی با این برد شهرداری را به امتیاز 38 و رتبه چهاردهم لیگ دسته یک رساند تا به این ترتیب ماموریت او در این تیم تبریزی در فصل اول با موفقیت به پایان برسد و تیم قدیمی شهر تبریز که حضور در لیگ برتر را تجربه کرده، در لیگ ماندنی شود.
راه آهن نیز که از مدت ها قبل به لیگ دسته دو سقوط کرده بود، در این دیدار نیز نتوانست کار مهمی انجام دهد تا با تحمل بیست و هفتمین باخت خود به فصل ضعیف خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها