کد خبر : 1519625 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 20:39 | 66.6K بازدید | 0 دیدگاه

آقای حاج‌ملک! یک آتش‌نشان باید مرد باشد

اظهارنظر جنجالی مالک خونه‌به‌خونه بابل

مالک باشگاه خونه به خونه بابل پس از دیدار حساس این تیم برابر اکسین البرز به اظهارنظر درباره این دیدار حساس پرداخت.

اظهارنظر جنجالی مالک خونه‌به‌خونه بابل 

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حسن زاده پس از دیدار مهم تیمش در کرج که با تساوی به پایان رسید و همچنان بابلی ها را در کورس صعود نگه داشت با گله از انتخاب داور دیدار تیمش برابر اکسین گفت: آقای اصفهانیان باید جواب بدهد که چرا داوری که در بازی نیمه نهایی حذفی بدترین قضاوت را علیه ما کرده و پنالتی صددرصد ما را نگرفته و بازیکن کلیدی ما را از فینال محروم کرده است برای قضاوت این بازی انتخاب شده ؟


او که اعتقاد داشت در دیدار امروز برای این تیم دو پنالتی گرفته نشد با گلایه از داوری دیدار امروز ادامه داد: ایشان در بازی امروز دو پنالتی تیم ما را نگرفت تا ما باور کنیم که شایعاتی که درباره ایشان وجود دارد نادرست نیست. ما چیزهایی شنیده بودیم از ارتباط های ایشان با آدم هایی که دوست ندارند تیم ما صعود کننده به لیگ برتر باشد اما باور نمی کردیم. حالا شما فیلم بازی را ببینید و خودتان قضاوت کنید . ایشان همان داور هستند که همه تلاش شان را در بازی نیمه نهایی حذفی کردند و موفق نشدند. داوری که در بازی نساجی و بادران باعث تغییر نتیجه بازی شد.


مدیرعامل خونه به خونه در این باره ادامه داد: من اعتقاد دارم کسی که آتش نشان است باید خیلی مرد باشد. نمی دانم آقای حاج ملک با این قضاوت مردانگی کردند؟ خودشان بگویند و اگر اینطور نیست بهتر است این شغل را رها کنند چون این شغل پر از مردانگی و شجاعت است .


حسن زاده درباره انگیزه بابلی ها برای صعود در خانه خود گفت: یک پیام از طرف بازیکنانم دارم. با وجود همه مشکل ها و سنگ هایی که پیش پای ما انداخته اند هفته آخر در بابل کار را یکسره می کنیم. این قسمت ما بود که انشاءالله مردم خوب شهر را به آرزویشان برسانیم و مثل همه تیم های پرهوادار در خانه جشن صعود بگیریم که به یاری خدا و لطف او این اتفاق حتما رخ خواهد داد چراکه خونه به خونه بهترین و سالم ترین فوتبال لیگ یک را بازی می کند .

دیدگاه‌ها