کد خبر : 1519632 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 21:05 | 171K بازدید | 0 دیدگاه

پنجره باز بشود یا نشود، سال بعد قوی تر می شویم؛

برانکو: نمی خواستم به آن سیرک مشروعیت بدهم

خبرنگاران حاضر در تمرین پرسپولیس دوست داشتند بدانند که علت عصبانیت شدید برانکو ایوانکوویچ در پایان بازی دیروز برابر ذوب آهن چیست.

برانکو: نمی خواستم به آن سیرک مشروعیت بدهم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو در پایان تمرین مقابل خبرنگاران ایستاد و با حوصله به سوالات آنها پاسخ داد. اگرچه همچنان رگه هایی از عصبانیت در چهره او به چشم می خورد. او در این گفت و گو بارها و بارها درباره داوری صحبت کرد و با کلمه وحشتناک قضاوت هایی که به عقیده او علیه پرسپولیس می شود را زیر سوال برد.


متن کامل این مصاحبه را بخوانید:


*ارزیابی شما از شکست برابر ذوب آهن چیست؟
دلیل باخت ما بازی بد ما نبود. نه اینکه بچه ها زحمت نکشیدند، ما نشان دادیم که مقابل تیمی که بهترین تیم نیم فصل دوم بود و در رده دوم حضور دارد، تیم بهتری بودیم اما متاسفانه در بعضی اتفاقات من نمی توانم تاثیر گذار باشم. شاید صدمین بار است که مشکل زیادی در بحث داوری داشتیم و واقعا از حد گذشته است.


*آنقدر داوری شما را عصبانی کرده بود که در نشست خبری شرکت نکردید.
باشگاه را نمی دانم و اگر می خواهند من را جریمه کنند اما نمی خواستم با حضورم به سیرکی که راه افتاده بود، مشروعیت بدهم. من اهمیت نمی دهم به اینکه کسی چیزی نیاز دارد زیرا ما چیزی به فردی نمی دهیم و به چیزی نیاز نداریم. از اخراج حسینی گرفته تا دو خطایی که منجر به گل حریف شد و پنالتی که دیده نشد و مسائلی که نمی خواهم بگویم.


*پرسپولیس تیم خوبی است و تیم های خوب هم شکست می خورند.
بله. ما هم شکست می خوریم. طبیعی است که بعد از یک سری نتایج خیلی عالی، شکست جزئی از مسابقه است اما ما استحقاق باخت را نداشتیم و برابر سایپا نیز وضع همینطور بود و آنجا داور تاثیر گذار بود و البته نمی خواهم درباره دیگر بازی ها حرف بزنم.


*تا چه اندازه برای باز شدن پرونده نقل و انتقالات امید دارید.
همه ما خوش بین هستیم اما هنوز تصمیم اعلام نشده و تازه امروز قرار بود جلسه برگزار شود اما به هر حال خوش بین هستیم و دوست داریم تیم را تقویت کنیم اما علی رغم همه این مسائل، ما سال آینده بهتر از امسال خواهیم بود.


*آیا از تیم های پایه بازیکن اضافه می کنید؟
ما از فصل آینده ترسی نداریم. من فقط از داوری می ترسم زیرا داوری در این سه سال که من اینجا بودم وحشتناک بوده و خیلی ناراحت و مایوس شدم. من به تیم خودم اطمینان دارم. ما نمی توانیم بازیکن جوان جذب کنیم. ما به اندازه کافی بازیکن داریم.


*نظر شما درباره بازی با سپیدرود و اهدای جام چیست؟
نظر ویژه ای درباره این بازی ندارم. اهدای جام برای هواداران یک نمایش قشنگ خواهد بود. ما برای این مراسم زحمت کشیدیم و از هر لحاظ بهترین بودیم و اگر مسائل دیگر نبود شاید 20 امتیاز بیشتر داشتیم.

 


*به جز چند بازی اخیر پرسپولیس در فاکتورهای فنی پیشرفت داشته اما پیشکسوتان انتقاد می کنند. نظر شما چیست؟
من به این مسائل فکر نمی کنم و تنها به این فکر می کنم که چگونه بهتر و بهتر شویم. بهترین نتایج تاریخ پرسپولیس را کسب کردیم و بیشتر از این باید چه کنیم؟ انتقاد خواهد بود، شکست خواهد بود و ما تعداد کمی بازی ضعیف داشتیم. طبیعی است که نسبت به پارسال ضعیف شدیم. طارمی، سروش رفیعی و عالیشاه رفتند. انتظار داریم که سال آینده قوی تر شویم.


*با قهرمانی، انتظارات از پرسپولیس برای فصل آینده بالاتر می رود.
اولین سال دفاع از قهرمانی سخت ترین سال است. سال آینده همه علیه ما خواهند بود؛ درست مانند امسال. یاد شما هست کسی برای ما یک پنالتی اشتباه یا آفساید اشتباه گرفته باشد؟ ما نیازی به این موضوع نداریم و هر کاری انجام دادیم، بازیکنان داخل زمین با حمایت هواداران انجام دادند.

 

*مصدومیت علیپور برای شما دردسر ساز می شود؟
بله مشکل خواهد بود. حسینی و علیپور برابر الجزیره نیستند. کاپیتان و بهترین گلزن خود را نداریم و ربیع خواه نیز نخواهد بود. نوراللهی با بازی کردن بهتر و بهتر می شود. عالیشاه نیز بازگشته است و من به سال آینده خوش بین هستم.

دیدگاه‌ها