کد خبر : 1519700 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 10:44 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه سرنوشت ساز لالوویچ و خادم در صربستان

رییس فدراسیون کشتی اواخر هفته جاری برای دیدار رئیس اتحادیه جهانی به صربستان می رود.

جلسه سرنوشت ساز لالوویچ و خادم در صربستان

به گزارش "ورزش سه"، در ۲ ماه اخیر که رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی استعفا داده بود و در فدراسیون حاضر نمی شد، لالوویچ بارها در نامه های خود پیگیر وضعیت او شد. 


در این مدت گرفتن میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی از ایران شوک بزرگی را به مسئولان ورزش وارد کرد؛ اما اعتراض فدراسیون کشتی باعث شده تا بازهم امیدها برای بازپس گیری این میزبانی زنده شود. 


حالا رسول خادم قرار است اواخر هفته جاری به صربستان برود و با نناد لالوویچ دیدار کند تا درباره مسائل مختلف به بحث و بررسی بپردازد. 


بررسی وضعیت میزبانی مسابقات بین المللی کشتی در ایران از جمله میزبانی مسابقات آسیایی نونهالان، جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2018 میلادی، میزبانی رقابت های کشتی کلاسیک بانوان قهرمانی جهان ، تقاضای میزبانی ایران برای جام های جهانی آزاد و فرنگی  در سال 2019 میلادی و میزبانی مشترک رقابت های امیدهای جهان در سال 2020 میلادی با کشور فنلاند از جمله موارد مورد نظر فدراسیون کشتی ایران  در این نشست است.


همچنین قرار است در این جلسه در مورد نارضایتی کشتی گیران از جابجایی زمان وزن کشی از بعداز ظهر به صبح، وضعیت داوری کشتی جهان و ادامه نابرابری فاصله داوران کشورهای اروپایی با دیگر قاره ها و برخی موارد دیگر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی مذاکره صورت گیرد.

دیدگاه‌ها