کد خبر : 1519763 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 14:51 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

افنبرگ:

هرگز دوست ندارم مقابل راموس بازی کنم

اشتفان افنبرگ، فرمانده خط میانی بایرن در اواخر دهه 90 سابقه بارها بازی برابر رئال را در کارنامه دارد.

هرگز دوست ندارم مقابل راموس بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، مشابه سال های اخیر، در زمانی که افنبرگ برای بایرن بازی می کرد نیز مونیخی ها بارها با رئال در لیگ قهرمانان روبرو می شدند و افنبرگ خاطرات تلخ و شیرینی از آن مصاف ها دارد.

 

 

1297097

 

 

به بهانه بازی فردا شب دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، افنبرگ در مصاحبه با آاس گفترئال بازیکنانی در اختیار دارد که بایرن را مجبور خواهد کرد حتی بیش از توان واقعی خودش را در زمین بگذارد. به شخصه هرگز دوست ندارم مقابل راموس بازی کنم. دروغ است اگر بگوییم رئال بدون او این همه جام تصاحب می کرد.

یا کروس در میانه زمین رئال یک بازیکن بی نظیر است. او با پیوستن به رئال، قدمی بلند به سمت تبدیل شدن به یک هافبک درجه یک و سطح اول جهانی برداشت.

در خط حمله انها رونالدو را در اختیار دارند که یک مهاجم کامل و ماشین گلزنی است. رئال با این سه بازیکن در دفاع، خط میانی و خط حمله، از یک ستون فقرات 100 درصد کامل برخوردار است.

مودریچ هم دیگر بازیکن بزرگی است که به ندرت اشتباه می کند. یا حتی کارواخال. او زمانی که برای لورکوزن بازی می کرد من را مبهوت خودش می کرد و الان در رئال حتی بیشتر. در مجموع رئال یک تیم کامل است و بایرن باید بهترین نمایش خودش را ارائه دهد.»

 

دیدگاه‌ها