کد خبر : 1519791 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 16:18 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

از پرسپولیس جدا شوم به اروپا می‌روم نه فوتبال قطر

بشار رسن: تنها 40درصد توانایی‌ام را نشان دادم

هافبک عراقی پرسپولیس طی دیدارهای اخیر فرصت کمی برای حضور در ترکیب اصلی به دست آورده و این مساله شایعه ترک این باشگاه توسط او را افزایش داده است.

بشار رسن: تنها 40درصد توانایی‌ام را نشان دادم

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالات به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد، در ادامه با توجه به تغییر تاکتیکی و البته سفرهایش برای حضور در تیم ملی کشورش از فلسفه تاکتیکی سرمربی پرسپولیس خارج شد. او طی هفته گذشته با شایعه عجیب در خصوص جدای اش از این تیم و قبول پیشنهاد قطری ها مواجه شده است و این در حالی است که یک فصل دیگر از قراردادش با سرخپوشان باقی مانده است.


رسن در خصوص نیمکت نشینی‌اش طی دیدارهای اخیر اینطور توضیح می‌دهد: زمانی که من با پرسپولیس قرارداد بستم هنوز لیگ عراق تمام نشده بود و من بلافاصله پس از پایان فصل راهی ایران شدم و استراحتی نداشتم. در میانه فصل هم مجبور شدم همراه تیم امید عراق باشم و این یعنی 2 سال بازی پی در پی بدون استراحت و خودم از نظر خودم 40 درصد فوتبالم را هم نتوانستم ارائه دهم و دلیل کم بازی کردن من هم همین موضوع است.


هافبک عراقی پرسپولیس که همانند فصل گذشته در عراق، اینبار در ایران و با پیراهن سرخپوشان به قهرمانی رسیده، احساس خود را اینچنین تشریح می‌کند: بسیار شیرین و لذتبخش است. من ابتدای فصل هم گفتم به تیم قهرمان ایران آمدم و می‌خواهم به همراه سایرین آن را دوباره تکرار کنیم. همیشه اولویتم برای بازی برای تیمی است که نام بزرگی داشته باشد و مدعی قهرمانی باشد. خوشحالم که در این مجموعه هستم. تیمی که برای اهداف بزرگ می‌جنگد و این بزرگترین و جذابترین حس را به بازیکن می‌دهد.


رسن در خصوص جدال با ذوب آهن و شکست برابر این تیم گفت: بازی سختی بود و حریف ما برای رسیدن به رتبه دوم جدول و کسب سهمیه آسیایی می‌جنگید و به هدف خودش هم رسید. یک بازی فیزیکی و سرعتی پر فشار بود. این نتیجه اما چیزی نبود که به دنبال آن بودیم و اگر کمی عدالت برقرار بود شاید با شکست از اصفهان باز نمی‌گشتیم.


هافبک عراقی خود را مهیای دیدار در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر الجزیر می‌کند و مدعی است نباید فریب نام حریف خود را بخورند: هر تیمی به این مرحله از رقابت‌ها می‌رسد تیم قدرتمندی است و به هیچ وجه نباید الجزیره را دست کم بگیریم چرا که تجربه نشان داده تیم‌هایی که از آنها انتظار کمتری می‌رود غافلگیر کننده ظاهر می‌شوند. با این حال ما به دنبال اتفاقات بزرگی هستیم. بعد از دو قهرمانی در لیگ برتر و بدشانسی در فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، اکنون باید به هدف بزرگ‌مان برسیم و فصل برای ما اینجا به پایان نخواهد رسید.


رسن که مدتی‌ است در این تیم نیمکت نشین شده در خصوص شایعاتی که در خصوص جدایی‌اش و حضور در لیگ ستارگان قطر به گوش می‌رسد اینطور واکنش نشان داد: شنیدن این خبر که در رسانه‌ها منتشر شده بود برای خودم هم جالب و غافلگیر کننده بود. از طریق بازیکنان با این خبر مواجه شدم و آنها از من سوال کردند که آیا قصد جدا شدن دارم که برای خودم هم عجیب بود. اگر چیزی باشد مطمئنا سرمربی و مدیر باشگاه زودتر آن را خواهند دانست. در مورد پیشنهاد بگذارید اینطور توضیح دهم؛ پیشنهاد برای همه وجود دارد و من هم مستثنی نیستم. حدود 50 روز قبل یک پیشنهاد از قطر به دستم رسید و آن را با مدیر برنامه‌هایم در میان گذاشتم ولی فقط در حد یک صحبت معمولی بود. من با پرسپولیس قرارداد 2 ساله دارم و به جدایی فکر نمی‌کنم. ضمن اینکه رفتن به قطر اولویت من نیست و اگر روزی بخواهم از پرسپولیس جدا شوم اولویتم فوتبال اروپا خواهد بود. من پرسپولیس را انتخاب کردم چرا که هم از نظر محبوبیت و هم افتخار تیم بزرگی بود و اهداف بزرگی را دنبال می‌کرد. بازیکنان زیادی نیز از این تیم راهی اروپا و تیم‌های مطرح شده‌اند و من هم همانند فلسفه این تیم آرزوها و اهداف بزرگی در سر دارم که در راس آن تداوم افتخار و قهرمانی و البته حضور در فوتبال اروپا قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها