کد خبر : 1519849 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 19:50 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

با هیچ‌کس مذاکره نکردیم، منتظر جواب ساغلام هستیم

توضیح مدیر تراکتور درباره وضعیت ساغلام

سرپرست باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره وضعیت سرمربی تیم در فصل آینده ارائه کرد.

توضیح مدیر تراکتور درباره وضعیت ساغلام

عباس الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره جلسه اش با ارطغرول ساغلام و صحبت‌هایی که پیرامون نیمکت تراکتورسازی شنیده می‌شود، عنوان کرد:‌ ما دیروز با ساغلام جلسه خوبی داشتیم. درباره مسائل مختلف حرف زدیم. برنامه‌هایمان را هم به او گفتیم. این مربی ترکیه‌ای نیز حرف‌هایش را زد. حالا قرار است او درباره مطالبات و موضوعات مربوط به آینده به ما جواب بدهد.


وی ادامه داد: ساغلام سرمربی تیم ما است و قرار است مقابل فولاد هم روی نیمکت بنشیند. ما نیز برای او احترام قائلیم. از همین جا اعلام می‌کنم با هیچ گزینه دیگری نیز مذاکره‌ای برای سرمربیگری تیم انجام ندادیم و فقط به دنبال آرامش تیم هستیم.


سرپرست باشگاه تراکتورسازی همچنین گفت: ما صادقانه با هواداران حرف می‌زنیم. هواداران تراکتورسازی لایق بهترین‌ها هستند. ما فعلا تمرکزمان روی مسائل مالی باشگاه و سر و سامان دادن به برخی امور هستیم. هیچ مساله دیگری هم وجود ندارد. اول باید اسناد مالی باشگاه شفاف سازی شود و بعد درباره موضوعات دیگر می‌توانیم حرف بزنیم.


الیاسی افزود: درباره ساغلام هم تاکید می‌کنم که او سرمربی ما است و با این مربی قرارداد داریم. او قرار است به ما نقطه نظرات خود را در جلسه بعدی ارائه کند تا بتوانیم به یک تصمیم خوب برسیم که به سود تراکتورسازی باشد.

دیدگاه‌ها