کد خبر : 1519879 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 07:57 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: تعویض صلاح دلیل گل خوردن لیورپول نبود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 5-2 تیمش مقابل رم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، اعلام کرد که تعویض محمد صلاح برای جلوگیری از مصدومیت او بود.

کلوپ: تعویض صلاح دلیل گل خوردن لیورپول نبود

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد، صلاح دو گل اول تیمش را به ثمر رساند و پاس دو گل بعدی را به هم تیمی هایش داد و نقش مهمی در برتری 5-0 قرمزها تا دقیقه 70 داشت.

اما در 15 دقیقه پایانی، کلوپ او را از زمین خارج کرد و دنی اینگس را به جای او به زمین فرستاد و همین تعویض تا اندازه زیادی روند بازی را تغییر داد و باعث شد تا رمی ها با دو گل ادین ژکو و دیگو پروتی، تا اندازه ای به بازگشت در بازی برگشت امیدوار شوند.

رم در مرحله قبلی توانسته بود شکست 4-1 در دیدار رفت مقابل بارسلونا را جبران کند و آنها با دو گل دیشب در آنفیلد، بار دیگر به بازگشت امیدوار شدند.

اما کلوپ اعلام کرد که با توجه به مصدومیت الکس اکسلیدچمبرلین در دقایق ابتدایی بازی، نمی خواست در مورد صلاح ریسک کند.

او به خبرنگاران گفت:" نمایش صلاح فوق العاده بود.اصلا نمی توان مقابل او دفاع کرد. شیوه بازی ما بعد از 15 دقیقه و بعد از اینکه با آرایش آنها تطبیق پیدا کردیم، فوق العاده بود. توانستیم بازی خودمان را ارائه بدهیم و او هم تاثیر زیادی داشت.

من عملکرد سایر بازیکنان را هم دوست داشتم اما گل اول او یک ضربه نبوغ آمیز بود. او چند گل دیگر مانند این به ثمر رسانده بود و این مسئله را ویژه تر می کند که این گل اتفاق نبود.گل دوم هم روی یک بازی درخشان به دست آمد. فیرمینو بین خطوط صاحب موقعیت شد و صلاح هم روی ضربه آخر خونسرد بود. پس از آن او دو گل ساخت؛ درست است؟

 

 

1298117

 

بنابراین اگر کسی بخواهد بگوید دو گلی که در دقایق پایانی دریافت کردیم، به خاطر اشتباهات من بود، به خاطر اینکه صلاح را تعویض کردم، من مشکلی با این نظر ندارم. صلاح برای همه آن توپ ها دوندگی داشت و ما نمی خواستیم مصدوم شود."

کلوپ در پاسخ به این سوال که اگر صلاح تعویض نمی شد، لیورپول آن دو گل را دریافت نمی کرد، گفت:" صادقانه بگویم من چنین فرضیه ای را دوست ندارم. این مثل این است که بگوییم اگر نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن نمی رفت، فیلیپ کوتینیو هنوز در لیورپول بود و آنوقت همه چیز فرق می کرد."

 

علی رغم نمایش های درخشان صلاح در این فصل و بردن جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر، کلوپ تمایلی ندارد که این ستاره مصری را با کریس رونالدو و لیونل مسی مقایسه کند.

" شما (خبرنگاران) همیشه داستان می سازید. اگر فکر می کنید او بهترین بازیکن دنیاست، آن را بنویسید یا بگویید. او فوق العاده است، 100 درصد بازیکنی در کلاس جهانی.

برای اینکه بهترین بازیکن دنیا باشید، باید در طولانی مدت خوب کار کنید و بازیکنان دیگری هم هستند که بد کار نکرده اند. او فوق العاده است و من از داشتن او خیلی خوشحالم."

دیدگاه‌ها