کد خبر : 1519951 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 12:37 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه مشهور عربستان در گرداب مشکلات عجیب مالی!

باشگاه الفتح عربستان این روزها در معضلات مالی زیادی گرفتار شده که می تواند ضربه مهلکی به اعتبار این باشگاه بزند.

باشگاه مشهور عربستان در گرداب مشکلات عجیب مالی!

به گزارش "ورزش‌سه"، مسئولان وزارت ورزش کشور عربستان بار دیگر تصمیم گرفتند سعد العفالق مدیر مستعفی باشگاه الفتح را به سمتش برگردانند تا او امور باشگاه را عهده دار شود و از بحران موجود خارج کند.


باشگاه الفتح عربستان حدود 16 میلیون ریال عربستان(بالغ بر 16 میلیارد تومان) بدهی دارد که این امر با توجه به پرداخت نشدن طلب بازیکنان گریبان باشگاه را گرفته است. مشکلات مالی باشگاه الفتح در شرایطی عجیب است که این باشگاه همواره یکی از خوش حساب ترین باشگاه های عربستان بوده  و اگر در موقعیت کنونی مسائل باشگاه حل نشود، ضربه مهلکی به اعتبار آن وارد خواهد شد.


در حال حاضر دو بازیکن تیم الفتح از این تیم به فیفا شکایت کردند و ایجنت های آنها حق فسخ یک طرفه قرارداد را دارند. از این رو محمد یعقوبی مربی سابق الفتح که در نقل و انتقالات زمستانی از الفتح جدا شد هم شکایت کرده است.


مسئولان الفتح در نظر دارند تا دو میلیون ریال طلب خود را از فدراسیون فوتبال عربستان دریافت کنند. این مبلغی است که به خاطر انتقال یکی از بازیکنان باید از الهلال عربستان دریافت کنند اما هنوز این امر محقق نشده است.


مدیران باشگاه الفتح در صدد هستند که همچنین دو بازیکن خارجی خود را به تیم های دیگر بفروشند. یکی از این بازیکنان موسی است که وایادولید اسپانیا او را می خواهد و پیشنهاد مالی خوبی نیز داده است. از این رو این بازیکن را الاهلی عربستان هم می خواهد اما مسئولان الفتح با پیشنهاد باشگاه هموطن موافقت نکردند.


حالا مدیران باشگاه باید بتوانند شرایط را طوری رقم بزنند که بدهی های تیم پرداخت شده و در آینده ای نزدیک از فاجعه 16 میلیون ریالی فرار کنند. اتفاقی که به نظرسخت می رسد.

دیدگاه‌ها