کد خبر : 1519967 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 13:31 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلمات به درستی منتقل نشده است؛

توضیح باشگاه سپاهان در مورد مصاحبه تابش

باشگاه سپاهان توضیحاتی در مورد مصاحبه مسعود تابش ارائه داده که در مورد هواداران تیم همشهری بود.

توضیح باشگاه سپاهان در مورد مصاحبه تابش 

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بدون تردید بخش مهمی از حضور مستمر و ۱۷ ساله دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن در بالاترین سطح فوتبال ایران مدیون حمایت هواداران این دو تیم در استان اصفهان و کل کشور است که تحت هر شرایطی به فکر موفقیت فوتبال اصفهان بوده‌اند و در این مسیر گاهی از علایق شخصی خودشان هم گذشته‌اند. در تاریخ فوتبال ایران بارها شاهد بوده‌ایم که هواداران دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن بر خلاف کری‌خوانی های رایج در فوتبال ایران برای حمایت از یک تیم اصفهانی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و همسایگی پرچم‌‌های زرد و سبز صحنه‌های بسیار زیبایی را در استادیوم‌های ورزشی رقم زده و این موضوعی است که شاید در کمتر رقابتی دیده بشود. نمونه این اتفاق هم در بازی‌های هفته بیست و نهم رقم خورد که تعدادی از هواداران سپاهان در کنار ذوب‌آهنی‌ها از نماینده استان در مقابل پرسپولیس حمایت کردند و هواداران ذوب‌آهن هم قبل از این بارها نشان داده‌اند که از موفقیت‌های سپاهان و فوتبال اصفهان خوشحال می‌شوند.

 

با این حال روز گذشته مصاحبه‌ای از قول سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و کانال‌های پیام رسان قرار گرفت که متاسفانه اسباب دلخوری هواداران ذوب‌‌آهن را فراهم کرد. لازم به توضیح است که با توجه به سوال خبرنگار محترم از مسعود تابش در مورد میزان استقبال هواداران سپاهان در بازی روز جمعه با استقلال تهران سرپرست باشگاه سعی در مقایسه ظرفیت استادیوم نقش جهان  با فولادشهر و حضور بیشتر هواداران در این بازی داشته که متاسفانه کلمات به درستی منتقل نگردیده و باعث ایجاد این سوءتفاهم برای هواداران ذوب‌آهن شده است.

 

باشگاه سپاهان همواره ذوب‌آهن را به عنوان یک باشگاه برادر و رقیب محترم در کنار خودش دیده و موفقیت‌های این چند فصل ذوب‌آهن در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باعث افتخار و مباهات مجموعه سپاهان هم بوده است. امیدواریم هر دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن با حمایت پرشور خود بتوانند در فصل آینده در کنار یکدیگر برای دفاع از اعتبار فوتبال اصفهان گام­های مؤثرتری بردارند .

دیدگاه‌ها