کد خبر : 1520008 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 16:45 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی: حقانیت ما در حذف نفت تهران حالا ثابت شد

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای می گوید که امکان کاهش تیم های لیگ برتر وجود دارد.

مهدی: حقانیت ما در حذف نفت تهران حالا ثابت شد

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران در اقدامی که با انتقادات فراوانی همراه بود نتوانست مجوز های لازم برای حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند تا ذوب آهن جانشین این باشگاه شود.


سهیل مهدی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای سازی سازمان لیگ در این باره گفت: هر سال ممیزی سخت تر می شود. آقای تاج گفتند اگر لازم باشد ما باشگاه ها را از آسیا یا لیگ برتر کنار می گذاریم.


وی در ادامه افزود: برای نفت تهران روی ما فشار آوردند و الان می بینید تصمیمات ما به حق بود. علی رغم اینکه تیم نفت می توانست شایسته کسب افتخارات باشد و به دلیل نظم و ترتیب و مسائل مالی تیمی مثال زدنی بود اما ظرف دو سال گذشته مشکلات داشت و نتوانست مجوز بگیرد و بسیاری فکر می کنند ما برخورد شخصی انجام دادیم.


مهدی با اشاره به فشارهایی که برای اتخاذ این تصمیم تحمل کرده بودند، ادامه داد: آقای تاج تلاش کردند و 3 ماه فرصت باشگاه ها در شرایطی که کسی باور نمی کرد، تمدید شد. با این وجود دیدید که تیم در لیگ برتر هم نتوانست بماند و مدیریت درستی در این تیم انجام نشد. بازیکنان و کادرفنی این تیم تلاش کردند اما تغییرات مدیریتی کار را سخت کرد و اگر این تیم به آسیا می رفت، مشکلات بیشتری ایجاد می شد.


او در ادامه با بیان این نکته که فدراسیون فوتبال آسیا سخت گیری خود را برای همه انجام می دهد، تصریح کرد: عربستان فصل گذشته تنها دو سهمیه داشت و فدراسیون فوتبال آسیا برای همه سخت گیری می کند. ما تا آنجایی که الزامات قانونی اجازه بدهد به تیم ها کمک می کنیم و دیدید که 3 نماینده ما صعود کردند و امیدواریم همیشه اینگونه باشد اما اگر خود باشگاه ها نخواهند، کاری از دست ما بر نمی آید.

دیدگاه‌ها