کد خبر : 1520107 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 10:43 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

قاضی و انصاری بهترین پنالتی زنان لیگ

پرسپولیس تنها تیمی است که در لیگ هفدهم از روی نقطه پنالتی گلی را دریافت نکرده است.

قاضی و انصاری بهترین پنالتی زنان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، تا پایان هفته بیست و نهم لیگ هفدهم 496 گل از خط دروازه ها عبور کرده که از این تعداد 53 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. 


از این 496 گل تعداد 254 گل در دور رفت و 242 گل در دور برگشت به ثمر رسیده است. در واقع اگر در هفته پایانی لیگ 12 گل دیگر به ثمر برسد، آمار گلهای زده با هم برابری خواهند کرد. علی علیپور با 19 گل زده عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داده و بالاتر از مرتضی تبریزی 13 گله و محمد قاضی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا 11 گله ایستاده است.


در لیگ امسال مرتضی تبریزی با 4 گلی که در دیدار رفت با استقلال خوزستان به ثمر رساند، تنها پوکر این فصل را به نام خود ثبت کرده است. سامان نریمان جهان در مصاف با سایپا در هفته چهاردهم و محسن کریمی در دیدار هفته شانزدهم با سپاهان موفق به هت تریک شدند. تا پایان هفته بیست و نهم شاهد ثبت 28 دبل بوده ایم که در این بین علی علیپور با 4 دبل رکورددار است.


محمد قاضی مهاجم پدیده با گلزنی مقابل سایپا، تراکتورسازی، سیاه جامگان ( بازی رفت و برگشت ) و پارس جنوبی جم یکی از دو پنالتی زن برتر لیگ است. از طرفی ساسان انصاری هم در دیدار با تیم های تراکتورسازی، سایپا، پدیده، ذوب آهن و صنعت نفت از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده تا در کنار مهاجم پدیده قرار بگیرد. جاسم کرار با 4 گل پنالتی و رحیم زهیوی، محمد ایران پوریان و حسین ابراهیمی با 3 گل پنالتی دیگر بازیکنان در این رده بندی هستند.


جالب است بدانید از 53 گل پنالتی، تیم های پدیده، سایپا و صنعت نفت با 6 گل بیشترین سهم را داشته اند و سیاه جامگان نیز با دریافت 7 گل پنالتی بدترین آمار را برجای گذاشته است. پرسپولیس هم تنها تیمی است که در این فصل گلی را از روی نقطه پنالتی دریافت نکرده است.

دیدگاه‌ها