کد خبر : 1520119 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 11:20 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

رژه نسل طلایی سپاهان پیش چشم زردهای مغموم

ستاره های نسل طلایی سپاهان درست در بدترین روزها برابر این تیم قرار می گیرند.

به گزارش ورزش سه، روز جمعه استقلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر تیمی قرار می‌گیرد که تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی حال حاضر آبی‌پوشان تجربه حضور در آن را دارند.


مهدی رحمتی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، در کنار آرمین سهرابیان و البته پادوانی مدافع مصدوم و وریا غفوری ستاره این روزهای استقلال بازیکنانی هستند که سابقه حضور در جمع زردپوشان اصفهانی را در کارنامه خود دارد.


رحمتی حیدری و ابراهیمی که کاپیتان‌های تیم شفر هستند بازیکنانی بودند که در دوران طلایی سپاهان که با قهرمانی های متوالی این تیم همراه بود چهره‌های کلیدی زردپوشان به شمار می رفتند اما حالا این بازیکنان باید برابر تیم سابق خود قرار بگیرند، اتفاقی که باعث می‌شود ستاره های نسل طلایی سپاهان برابر هواداران این تیم که این روزها حال و روز خوشی ندارند رژه بروند.

 

1298337


سیاست مدیران سپاهان برای فصل آینده البته تغییر کرده و به نظر می رسد هواداران این تیم می توانند امیدوار باشند تا سپاهان بازهم چهره‌هایی مانند بازیکنان حال حاضر استقلال که روزگاری در خدمت زردپوشان بودن را در اختیار داشته باشند.


در این راه البته سپاهانی‌ها مسیر سختی را پیش رو دارند زیرا سپاهانی که روزگاری هیچ کدام از ستاره های نامدار خود را از دست نمی‌داد باید در فصل آینده به دنبال جذب بازیکنان تاثیرگذار باشد و البته از سوی دیگر بازیکنان حال حاضر خود را با انگیزه های متفاوت در تیم نگه دارد تا بتواند بعد از دوسال سخت بازگشت شیرینی به مسابقات لیگ برتر و کورس قهرمانی داشته باشد.

دیدگاه‌ها