کد خبر : 1520121 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 12:21 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

جپاروف دوباره در اصفهان پا به توپ می شود؛

بازگشت موقت شاه ماهی به نصف جهان

هافبک خلاق استقلال فردا بار دیگر مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد.

بازگشت موقت شاه ماهی به نصف جهان

به گزارش ورزش سه، رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران به ایستگاه پایانی خود رسیده و فردا تمام بازی های هفته آخر آن برگزار می شود.

 

از لحاظ حساسیت جدولی و همچنین اسم و بزرگی تیم ها، یکی از مهم ترین بازی های هفته پایانی لیگ جدال تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران است. دو تیم پرافتخار فوتبال ایران فردا آخرین بازی خود در لیگ را انجام می دهند و لیگ را به شکل هایی کاملا متفاوت به پایان خواهند رساند.

 

در بین بازیکنان حاضر در دو تیم، شاید بتوان از سرور جپاروف به عنوان یکی از جذاب ترین ها نام برد. هافبک باتجربه ازبکستانی در دیدار فردا اولین فصل کامل خود در فوتبال ایران را به اتمام می رساند. این بازیکن که 2بار مرد سال آسیا شده، با شرایطی خاص دیدار استقلال و سپاهان را تجربه می کند.

 

در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ شانزدهم بود که علیرضا منصوریان جپاروف را برای استقلال برگزید و او به تهران آمد تا قرارداد خود را با آبی ها امضا کند؛ اما مشکل نقل و انتقالاتی که برای استقلال به وجود آمده بود، مانع از ثبت قرارداد او شد. در این زمان بود که باشگاه سپاهان دست به کار شد و این فرصت بادآورده را غنیمت شمرد. هافبک ازبکستانی به مدت نیم فصل به سپاهان پیوست و اتفاقا در هفته پایانی لیگ فصل پیش در تهران مقابل استقلال قرار گرفت که با شکست 3 گله طلایی پوشان و بازماندن آنها از کسب سهمیه آسیایی همراه شد.

 

پس از پایان فصل اما استقلال و منصوریان توانستند به هر ترتیب جپاروف را به مقصد اولیه اش در ایران بازگردانند. سپاهان که به ندرت بازیکنان مهم و بزرگ خود را از دست می داد، در شرایطی که وضعیت چندان مناسبی نداشت موفق به حفظ این مهره ارزشمند ازبک نشد و سرانجام سرور به استقلال رسید.

 

جپاروف در رقابت های این فصل هم عملکرد بسیار خوبی در استقلال داشته و بار اصلی حملات آبی ها را به دوش کشیده است. در معدود بازی هایی که استقلال از حضور این هافبک باتجربه محروم بوده، تفاوت ها بین بودن و نبودن او به وضوح مشخص شده است. او در 26 بازی این فصلش 4 گل برای استقلال زده و 3 پاس گل هم داده است.

 

نکته جالب در خصوص او این است که درخشان ترین بازی این فصل خود را در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان انجام داده است. در دیداری که استقلال با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید، جپاروف با 2 گل زیبای از راه دور نقش پررنگی در این پیروزی ایفا کرد.

 

او حالا یک بار دیگر به نصف جهان برمی گردد اما این بار تنها 90 دقیقه در اصفهان بازی می کند و به عنوان یک میهمان به ملاقات سپاهانی ها می رود.

 

ضمن اینکه پیرامون این بازیکن شنیده می شود که سپاهان بار دیگر به دنبال جذب اوست و اصفهانی ها برای حضور قدرتمند در لیگ هجدهم، تمایل زیادی دارند که دوباره پیراهن طلایی را به تن او کنند.

دیدگاه‌ها