کد خبر : 1520423 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 20:04 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

طرفداران پرسپولیس ورزشگاه را پر نکردند

چرا سرخ ها به جشن قهرمانی نیامدند؟ (عکس)

پرسپولیسی ها امروز می خواهند جشن باشکوه دومین قهرمانی متوالی را برگزار کنند اما برخلاف تصور، علاقمندان این تیم امروز ورزشگاه آزادی را پرنکردند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس هفته قبل قهرمان شد اما بر اساس وعده این باشگاه قرار شد جشن قهرمانی این تیم در آخرین هفته و در بازی با سپیدرود در ورزشگاه آزادی برگزار شود. پرسپولیسی ها امیدوار بودند که با توجه به برگزاری بازی در روزجمعه و حضور علی کریمی محبوب سرخ ها که به همراه سپیدرود به آزادی آمده بود جشن در ورزشگاهی مملو از تماشاگر برگزار شود اما برخلاف تصور تنها 50 هزار هوادار خودشان را به ورزشگاه آزادی رساندند تا دومین قهرمانی متوالی و چهارمین قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرند. 


اما عدم حضور هواداران در ورزشگاه  نه  در جشن قهرمانی که از هفته های قبل با وجود قهرمانی این تیم خودش را نشان داد. واقعیت این است که پرسپولیس به دلالی زیادی در این ماه ها نتوانسته بازی های زیبای گذشته را تکرار کرده و همین موضوع باعث شده تا هواداران مثل دو فصل قبل از بازی های تیم محبوبشان استقبال نکنند. اتفاقی که دراین فصل حتی موجب دلخوری برانکو نیز شد و او از هوادارانی که به ورزشگاه نیامده و از تیم حمایت نکردند انتقاد کرد. 


با این وجود و در حالی که پرسپولیسی ها روزهای خوبی را با کسب دومین قهرمانی و حضور موفق در لیگ قهرمانان سپری می کنند این می تواند دغدغه بزرگ برانکو و مدیران پرسپولیس برای فصل بعد باشد که بتوانند باردیگر رضایت هوادارانشان را برای حضور در ورزشگاه جلب کنند.

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها