کد خبر : 1520522 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 08:48 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

فکر نمی‌کنم داوران ما اهل هدیه گرفتن باشند

اصفهانیان: قضاوت داوران را مثبت ارزیابی می‌کنم

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: عملکرد داوران در این فصل مثبت ارزیابی می‌کنم.

اصفهانیان: قضاوت داوران را مثبت ارزیابی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره ارزیابی‌اش از عملکرد داوران در این فصل لیگ فوتبال گفت:‌در طول فصل سعی کردیم کلاس‌های متعددی برگزار کنیم هم در پیش‌فصل و هم در میان‌فصل، تا داوران را هم از نظر دانش داوری و هم آمادگی بدنی آماده کنیم.

 

وی ادامه داد: قضاوت‌های امسال خوب بود و عملکرد داوران را مثبت ارزیابی می‌کنم در چند هفته آخر سعی کردیم با توجه به اینکه برخی از داوران ما بیرون قضاوت داشتند از نفراتی استفاده کنیم که از پس مسابقات برآیند. با توجه به حساسیت برخی مسابقات نیز ناظران ویژه گذاشتیم.

 

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فردا تمام بازی‌های هفته آخر را ارزیابی می‌کنیم و نظرم مثبت است و عملکرد داوران را خوب ارزیابی می‌کنم.

 

اصفهانیان درباره حواشی به وجود آمده در لیگ دسته اول به خصوص در هفته‌های پایانی گفت:‌به حاشیه‌ها توجهی نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم آنچه که وظیفه ماست به نحو احسن انجام دهیم. تیم‌های داوری خوبی در این مسابقات استفاده می‌کنیم  و نظارت بیشتری خواهیم داشت.

 

وی درباره برخی حواشی به وجود آمده مبنی بر اینکه از سوی برخی تیم‌ها به تعدادی از داوران هدیه پرداخت شده است،‌گفت: فکر نمی‌کنم داوران ما چنین حرکاتی داشته باشند،چنین مواردی باید ثابت شود و نمی‌توان همین طور حرف زد. این موضوعات را پیگیری می‌کنیم و اگر خلاف واقع باشد حتماً باید پاسخگو باشند، برنامه لیگ دسته اول هم اعلام شده و ان‌شاءالله یکشنبه بازی‌ها به خوبی و خوشی تمام می‌شود.

 

دیدگاه‌ها