کد خبر : 1520554 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 09:38 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

روی دست ها، در زبان ها؛

پروفسور، محبوبِ سرخ‌ها (عکس)

برانکو ایوانکوویچ بیشترین حد محبوبیت در نزد هواداران پرسپولیس را دارد و شانه به شانه اسطوره های این باشگاه حرکت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، حالا آن دسته معدود از هواداران پرسپولیس که از پروفسور ایراد می گرفتند نیز در ستایش او برخاسته اند و همچون دیگر هواداران، به تحسین برانکو ایوانکوویچ می پردازند؛ چیزی غیر از این هم نباید باشد. برانکو در سه فصل اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و تمام طلسم های غیرممکن را از بین برده و تمام رکوردها را از آن تیم پرسپولیس کرده است.

 

برای پرسپولیسی که سال ها در میانه های جدول سیر می کرد، جشن دبل قهرمانی رویدادی دور از دسترس بود اما برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش موفق شدند چند هفته زودتر به این افتخار برسند و شب گذشته نیز آن را جشن بگیرند.

 

جدا از این که پرسپولیسی ها بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع، بیشترین برد، کمترین باخت، بیشترین امتیاز، بیشترین گل زده، کمترین گل خورده، آقای گل، آقای پاس گل و... را در اختیار دارند، داشتن سرمربی باشخصیت و متینی چون برانکو باعث خرسندی شان است و بدون شک در آینده نیز به نیکی از او یاد خواهند کرد و سرمربی کرواتشان را در زمره برترین های تاریخ باشگاه قرار خواهند داد.

 

برانکو پس از دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی، حالا به بیشترین حد محبوبیت در نزد هواداران رسیده اما همچنان چالش های جدی و مهمی پیش رو دارد. ایوانکوویچ شاگردانی را روانه میادین کرد که از هر چالش و مشکلی عبور کنند و در نهایت هم خودش روی دست های آن ها و در حالی که هواداران تشویقش می کردند، قهرمانی را جشن گرفت اما اکنون باید دید آیا او می تواند این مشکلات بهم پیوسته که اغلب نیز درون تیمی هستند را حل کند یا خیر؟

 

بدون شک اگر پروفسور بتواند به سلامت دو فصل باقی مانده از قراردادش را به اتمام برساند، می تواند در کنار اسطوره های باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد و محبوبیتی همچون آن ها داشته باشد؛ البته اگر نگوییم همین حالا هم در نزد برخی طرفدارانش به این حد رسیده است.

 

1298731

 

1298729

 

1298727

 

1298735

 

1298734

 

1298733

 

1298732

دیدگاه‌ها